//
کدخبر: ۳۱۳۶۸۵ //

سردار آزمون در میلان جانشین زلاتان می شود؟

نشریه گاتزتا دلا اسپورت از سردار آزمون به عنوان جدیدترین گزینه آث میلان برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ خبر داد.

سردار آزمون در میلان جانشین زلاتان می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 طی روزهای گذشته رسانه های ایتالیایی از حضور سردار آزمون به عنوان یکی از گزینه های جدی مورینیو و رم نام بردند و اکنون نیز روزنامه گاتزتا دلا اسپورت در شماره امروز خود از برقراری تماس های میلان برای به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی خبر داده است.


این روزنامه با تیتر "میلان به دنبال گزینه ای فراتر از ژیرو می رود، آزمون وجود دارد و در گزینه های پس زمینه... مائورو ایکاردی" نوشت که پس از مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ و نامشخص بودن زمان بازگشت او، میلانی ها به دنبال جذب یک مهاجم خواهند بود که پس از ژیرو، حالا سردار آزمون نیز به یکی از بازیکنان مدنظر روسونری تبدیل شده است ضمن اینکه ایکاردی از قبل یکی از گزینه های میلان بوده است.


گاتزتا در ادامه نوشته است که تا 10 روز دیگر وضعیت زلاتان ابراهیموویچ مشخص می شود که آیا این بازیکن می تواند به موقع به تمرینات تیمش بازگردد و یا اینکه او نیاز به زمان بیشتری برای استراحت خواهد خواهد داشت و پس از رسیدن پاسخ این آزمایشات، میلانی ها درخصوص پلن های خود برای جذب یک مهاجم، تصمیم گیری خواهند کرد.


نیازی به گفتن نیست که احتمال حضور اولیویه ژیرو در میلان بالاتر از سایر گزینه هاست بخصوص اینکه این بازیکن می تواند با قراردادی رایگان و بدون صرف هزینه راهی سن سیرو شود و لباس روسونری را بر تن کند. در حال حاضر این احتمال که مالدینی و ماسارا باید اهداف نقل و انتقالاتی خود را دو برابر کنند، بیشتر و بیشتر شده است. جذب ژیرو برای میلان کافی نیست و به یک مهاجم دیگر نیاز است. بازیکنی با ویژگی های بسیار خاص، با تجربه زیادی برای هدایت تیم جوان استفانو پیولی که پس از سالها حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند.

در این رابطه می توان دو مسیر جایگزین را نشان داد. در صورت نیاز به یک راه حل فوری، باید به فرصت جذب سردار آزمون گلزن ایرانی زنیت اشاره کرد که قرارداد وی یک سال بعد به پایان می رسد. پیش از این نیز تماس هایی با مدیربرنامه های سردار برقرار شده بود اما رهبران روسونری این مذاکرات را متوقف کردند.


علی رغم رزومه بسیار خوب این بازیکن 26 ساله که بالاترین میزان گل زده را دارد: 45 گل در 64 مسابقه از لیگ روسیه. به همین ترتیب به ثمر رساندن 36 گل در 54 مسابقه برای تیم ملی ایران، اما مدیران میلان پس از تماس هایی برای جذب سردار، آن را متوقف کردند.

 


اما اگر ایبرا بدون مشکل بهبود یابد، فرضیه نهایی می تواند شکل بگیرد: مدیریت میلان معتقد است که بعد از جولای هزینه جذب بازیکنان اضافی سایر تیم ها کمتر خواهد بود. در واقع، آن بازیکنان می توانند به صورت قرضی خریداری شوند و شاید با پرداخت حقوق توسط باشگاه، این انتقال شکل یگرد. با این حساب، نام مائورو ایکاردی به لیست مورد علاقه میلانی ها بازمی گردد که اکنون در PSG عضویت دارد.

 

 

گاتزتا در ادامه به بررسی شرایط سایر بازیکنان و برنامه نقل و انتقالاتی میلان پرداخته اما این روزنامه معتبر ایتالیایی، برقراری تماس ها از سوی میلانی ها برای جذب سردار را تأیید کرده اند ضمن اینکه این روزنامه از تمایل رم برای به خدمت گرفتن مسی ایران خبر داده بود.


باید در انتظار تابستان داغ پیش رو ماند و دید سرانجام سردار لیگ روسیه را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد یا نه. کشور چکمه که از سالها قبل اخباری مبنی بر علاقه باشگاه هایی نظیر لاتزیو و ناپولی به جذب سردار را مخابره کرده بود، شاید در این تابستان قفل و طلسم حضور آزمون در آنجا شکسته شود و مسی ایرانی را با لباس یکی از بزرگترین تیم های سری آ ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان