//
کدخبر: ۳۱۳۵۱۳ //
رمضانی:

چرا همه اشتباهات داوری علیه مس کرمان است/برای بازی ها ما داور لیگ دویی می گذارند!

سرپرست باشگاه مس کرمان در رابطه با عدم نتیجه گیری این تیم در هفته های اخیر و استعفای خود پس از پایان مسابقه با آرمان گهر سیرجان توضیحاتی ارائه داد.

چرا همه اشتباهات داوری علیه مس کرمان است/برای بازی ها ما داور لیگ دویی می گذارند!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی رمضانی با انتقاد از داوری های این فصل رقابت های لیگ دسته اول و تاثیر آن بر روی نتایج مس کرمان افزود: در مورد قضاوت های این فصل از رقابت های لیگ دسته اول حرف های زیادی برای گفتن است که در پایان فصل به آنها اشاره خواهم کرد، متاسفانه برخی ها چشمان خود را به روی واقعیت ها بسته اند و جالب نیست بگوییم برخی نتایج در درون زمین رقم نمی خورد، برای مس کرمان از استان های فارس و خوزستان و تهران داور انتخاب می کنند، انگار نه انگار نمایندهای این استان ها رقبای مس هستند، برای دیگر تیم ها داور پرتجربه لیگ برتری می گذارند و برای مس داور متولد ٧٢ لیگ دویی! ما محروم می شویم، جریمه می شویم، حق اعتراض هم نداریم و بخششی هم در کار نیست.سرمربی یکی از تیم ها تمامی ارکان فدراسیون را به فساد متهم می کند و محروم می شود اما تنها چند روز بعد بخشیده می شود، بازیکن یکی از تیم ها محروم می شود اما روز بعد بخشیده می شود! واقعا چرا؟ چرا تمام اشتباهات داوری بر علیه مس کرمان است و چرا نباید یک اشتباه هم به نفع مس رخ دهد؟

 

او در ادامه گفت : به جرات می توانم بگویم اشتباهات داوری حداقل ١٢ امتیاز از مس کرمان گرفت، حرف برای گفتن زیاد است و ان شاءالله به موقع پرده برداری از خیلی از مسائل خواهم کرد. فصل گذشته چه کردند با مس کرمان، مردم کرمان هیچ وقت اتفاقات تلخ مسابقه مس و علم و ادب تبریز را فراموش نخواهند کرد! مسابقه‌ای که کمیته‌های محترم انضباطی و اخلاق هرگز به آن ورود نکردند.

 

رمضانی با بیان اینکه متاسفانه داوری ها در کنار بدشانسی و برخی حواشی درونی بیشترین ضربه را در هفته های اخیر به مس کرمان وارد کرده است افزود: با وجود همه این اتفاقات مس کرمان شایسته ترین تیم برای صعود است.در عین حال  از مدیران گل گهر و آرمان گهر گله مندم، حداقل شخص من در سال های اخیر بیشترین لطف را به این دو مجموعه داشته ام، اما بسیار دلخورم که این دو باشگاه در سیرجان حتی زمین تمرین نیز در اختیار مس کرمان قرار ندادند و از دوستانمان در باشگاه شهرداری نجف شهر سیرجان بسیار ممنونم که زمین تمرین خود را در اختیار مس قرار دادند، پیروزی آرمان گهر را به این مجموعه تبریک می گویم اما به شخصه انتظارم از آرمان گهر بیش از اینها بود، هر چند دقیقه یک بازیکن از این تیم نقش بر زمین می شد و وقت تلف می کرد و بازیکنان و کادر این تیم با ایجاد حواشی قبل از مسابقه با تغییر کمک داوران، روی قضاوت داور مسابقه بسیار تاثیرگذار بودند و چنان با انگیزه بالا مقابل مس ظاهر شدند که اگر در تمام مسابقات اینگونه ظاهر می شدند اکنون یکی از تیم های صعود کننده بودند.

 

 رمضانی در رابطه با دربی استان کرمان و همچنین استعفای خود پس از شکست مقابل آرمان گهر سیرجان افزود:در رابطه با استعفای پس از مسابقه هم باید عرض کنم دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای باشگاه های تحت پوشش خود سنگ تمام گذاشته است و مس کرمان نیز از این قاعده مستثنی نیست و متاسفانه نتایج هفته های اخیر با وجود اختلاف یک امتیازی مس با صدر جدول اصلا قابل قبول نیست و تصمیم گرفتم تا دست ایشان و هیات مدیره را برای تغییر و تصمیمات جدید باز بگذارم. من شرمنده ایشان و کارگران پرتلاش مس و مردم نجیب کرمان هستم، هر چند به لحاظ عملکرد نسبت به فصول گذشته عملکرد بهتری داشته ایم اما به هر حال مسئولیت تمام نتایج و عملکرد مجموعه باشگاه بر عهده من است و حتما نقص و عیب و ایراد و کوتاهی از من بوده است، به جرات می توانم بگویم باشگاه مس کرمان در فصل جاری به پشتوانه ی حمایت های مدیرعامل شرکت برای تمامی تیم هایش بهترین شرایط را فراهم نموده است و هیچ بهانه ای برای تیم های باشگاه قابل قبول نیست.

 

وی در رابطه با تغییرات احتمالی در باشگاه و تیم فوتبال نیز با اشاره به اینکه دکتر سعدمحمدی همیشه به من لطف داشته اند افزود: من کارمند شرکت هستم و هر دستوری که از سمت ایشان داده شود با کمال میل اطاعت خواهم کرد اما ناراحتی من نه به عنوان کارمند شرکت بلکه به عنوان یک چهره ورزشی در استان کرمان این است که قدر این مدیر صنعتی و ورزشی توانمند را ندانسته ایم و نتوانستیم پاسخگوی حمایت های ایشان باشیم، ورزش استان کرمان مدیون ایشان است و اینگونه حمایت از ورزش در تاریخ مس و کرمان بی سابقه بوده است، من هم تا زمانی که در باشگاه حضور دارم با تمام توان و قدرت برای موفقیت مس کرمان تلاش خواهم کرد.

سرپرست باشگاه مس کرمان در پاسخ به این سوال که همگان اذعان دارند که عده ای سال هاست در کرمان دوست ندارند این تیم به لیگ برتر صعود کند و با سنگ اندازی مانع موفقیت این تیم می شوند با تاکید بر اینکه تیمش بهترین بازیکنان لیگ دسته اول را در اختیار دارد خاطرنشان کرد اگر هم این افراد وجود داشته باشند بسیار اندک هستند و آن چیز که مهم تر است این است که عده بسیار زیادی در کرمان قلبشان با این تیم گره خورده و تشنه موفقیت مس هستند و آنها برای ما عزیز و قابل احترامند و امیدواریم در پایان فصل آنها خوشحال شوند.

 

سرپرست باشگاه مس کرمان در پاسخ به سوالی در رابطه با ادامه همکاری این باشگاه با محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس پس از نتایج ضعیف هفته های اخیر نیز با تاکید بر اینکه آقای مهاجری از مربیان صاحب نام فوتبال کشور محسوب می شود خاطرنشان کرد ایشان زحمات زیادی برای تیم کشیده است و تا این لحظه همچنان سرمربی تیم ماست و این باشگاه با هیچ مربی دیگری مذاکره ای نداشته است و امیدوارم شرایط طوری رقم خورد که مس کرمان با ایشان ادامه دهد و لیگ برتری شود، قطعا نتایج هفت هفته اخیر مس جالب و راضی کننده نبوده است و به عنوان مسئول باشگاه در رابطه با ادامه همکاری با آقای مهاجری پس از شنیدن صحبت های ایشان و جلسه با هیات مدیره تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان