//
کدخبر: ۳۱۳۴۲۷ //

از آینده کریس رونالدو پرده برداری شد

یک اتفاق قابل تامل در رونمایی از پیراهن فصل آینده یوونتوس رخ داده است.

از آینده کریس رونالدو پرده برداری شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فوق ستاره پرتغالی معمولاً برای هر رویداد تجاری بیشترین نگاه ها را به خود جلب می کند اما اکنون به نظر می رسد که در تورین شرایط دیگری برای او رقم خورده است.

در حالی از پیراهن های فصل آینده یوونتوس رونمایی شده که ماتیس دی لیخت، رودریگو بنتانکور، وستون مک کنی، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا پنج بازیکن بیانکونری محسوب می‌شوند که در تبلیغات این البسه حضور دارند و هیچ نشانی از کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود.

در واقع پائولو دیبالا به عنوان نفر اصلی در این تبلیغات ظاهر شده و جای کریستیانو رونالدو را گرفته است؛ اتفاقی که می تواند یک نشانه دیگر پیرامون نزدیک شدن فوق ستاره پرتغالی به درهای خروج یوونتوس تلقی شود.

رونالدو هنوز یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما طی در هفته‌های گذشته گزارش ها حاکی از آن بود که برنده پنج باره توپ طلا به دوران پایانی حضور خود در این تیم ایتالیایی نزدیک شده است.

به نظر می رسد که بعد از مسابقات یورو ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس، با کریستیانو رونالدو دیدار خواهد کرد و احتمالاً در مورد نقش جدید او در تیمش با وی صحبت خواهد کرد؛ موضوعی که می تواند شرایط را تغییر دهد و رونالدو را در یوونتوس ماندگار کند.

اگر نهایتاً کریستیانو رونالدو تصمیم به ترک یوونتوس بگیرد، پاری سن ژرمن می‌تواند محتمل ترین گزینه برای او باشد. رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که باشگاه فرانسوی در صورت جدایی کیلیان امباپه به سراغ رونالدو خواهد رفت. همچنین گفته می شود که ناصر الخلیفی، مالک PSG، باور دارد که حضور رونالدو کنار نیمار می تواند به موفقیت این تیم کمک زیادی بکند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان