//
کدخبر: ۳۱۳۳۵۹ //

سرمربی استقلال خوزستان: نمی توانیم با داوران جنگ و مبارزه کنیم

امیر خلیفه‌اصل گفت: داور دو پنالتی را برای ما نادیده گرفت.

سرمربی استقلال خوزستان: نمی توانیم با داوران جنگ و مبارزه کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر خلیفه‌اصل پس از تساوی تیمش برابر هوادار تهران، اظهارکرد: پیش خودم شرمنده هستم که پس از هر بازی به خاطر این که نمی توانیم نتایج مورد دلخواه را کسب کنیم، از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم اما باور کنید در این دیدار به جز ۲۰ دقیقه ابتدایی که خوب نبودیم، بعد از این که گل دریافت کردیم، مطلقا بازی در اختیار تیم ما بود.

خلیفه اصل ادامه داد: در نیمه دوم نیز با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم و تعویض هایی که انجام شد، موقعیت هایی به دست آوردیم و حداقل سه فرصت تک به تک را به گل تبدیل نکردیم و حتی داور دو پنالتی را به سود ما اعلام نکرد. واقعا نمی توانیم با داور مبارزه و جنگ کنیم. چرا داوران از حجب و حیای ما سوء استفاده می کنند؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: این جدول با یک امتیاز، بالا و پایین می شود و نیاز داریم که داوران بیشتر دقت کنند. من نمی گویم که عمدا به این صورت قضاوت می کنند و می گویم سهوی است اما خواهش می کنم که بیشتر دقت کنند زیرا زحمات تیم ها هدر می رود. ما هفته ها است که در این هوای گرم تمرین می کنیم. به تیم هوادار هم که تیم بسیار خوبی بود تبریک می گویم ولی من فکر می کنم که اگر از فرصت‌های‌مان استفاده می کردیم، می توانستیم برنده این بازی باشیم.

وی در پایان درباره بازی های باقی مانده تیمش، گفت: ما تمام تلاش مان را برای سرافرازی استقلال و مردم خوزستان می کنیم و بالاخره نیز یک روز خدا به ما نگاه می کند و توپ‌های‌مان به گل تبدیل می شود. امیدوارم بازیکنان‌مان تمرکز کنند تا توپ‌های‌مان به گل تبدیل شود و دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان