//
کدخبر: ۳۱۲۹۱۸ //

سخت‌گیری‌ها درمورد بدهی باشگاه‌ها بیشتر شد

جلسه وبینار آنلاین مسئول مجوز حرفه‌ای ایران با مسئولین این کمیته در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

سخت‌گیری‌ها درمورد بدهی باشگاه‌ها بیشتر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ جلسه وبینار آنلاین مسئول مجوز حرفه‌ای ایران سهیل مهدی با مسئولین این کمیته در کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ جمعه چهاردهم خرداد ماه ساعت ۱۰ و نیم صبح به وقت ایران برقرار گردید:

اهداف این جلسه انجام هماهنگی های لازم و اطمینان از رسیدگی به روند پیشرفت مجوز حرفه‌ای ایران برای فصل آتی است. در این جلسه از سوی مسئولین کمیته صدور مجوز سوالاتی مطرح شد و سهیل مهدی مسئول این کمیته به آنها پاسخ داد که در ادامه می خوانید.

۱- برنامه زمانبندی مجوز حرفه ای به چه صورت بوده و قرار است دقیقا از چه تاریخی آغاز گردد؟

 

مهدی: بنا به تقویم موجود و برنامه‌ریزی که از قبل بوده، برنامه مجوز حرفه‌ای ایران از دهه اول تیرماه آغاز می شود.

 

۲- سوال بعدی در رابطه با آیین نامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا که الزامات آن نسبت به سال گذشته بیشتر شده، بود و ضروری است هر چه سریعتر آیین‌نامه جدید بومی سازی و تحویل باشگاه‌ها شود.

 

۳- همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار وافر و کاملی در رابطه با کنترل عدم بدهی باشگاه‌ها (نسبت به کادر فنی و بازیکنان) دارد که می‌بایست در سامانه CLAS ثبت گردیده و این امر به صورت آنلاین کنترل خواهد شد. این امر به این صورت خواهد بود که تمامی آرای داخلی و بین المللی به اضافه شکایت بازیکنان ثبت شده در کمیته صدور مجوز  در سامانه ثبت و  تمامی بدهی‌های کادر فنی بازیکنان به اضافه اسناد پرداختنی در آن اظهار شده و سررسید تاریخ ها در آن درج می‌شود.

 

۴- همچنین اصرار بر این وجود داشته که نسبت به آموزش باشگاه‌ها در قالب وبینار نکاتی را به ایشان (عسل مهدی) انتقال داده شود.

 

۵- همچنین در خصوص تعداد کارشناسان تخصصی حاضر در کمیته صدور مجوز و اعضای کمیته بدوی و استیناف نیز سوالاتی طرح گردید که قرار شد متعاقباً این اسامی اعلام گردد.

 

۶- نهایتاً جلسه با این سوال به اتمام رسید که آیا ایران در رابطه با مجوز ملی بانوان و آقایون در سایر لیگ ها نیز اقداماتی را دارد که پاسخ مثبت بود. همچنین مقرر شد، ایران برنامه مدون خود در این زمینه را تدوین و ارسال کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان