//
کدخبر: ۳۱۲۸۷۳ //
مدیر رسانه و سرپرست پارس جنوبی جم:

محمد نصرتی پیش از ورود به جم از کار برکنار شده بود!

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم به اتفاقات امروز واکنش نشان داد.

محمد نصرتی پیش از ورود به جم از کار برکنار شده بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

سید عظیم حسینی سرپرست تیم پارس جم طی گفت و گویی با رسانه هواداری پارس جنوبی پیرامون اتفاقات بازگشت تیم به عسلویه ابتدا گفت: برنامه تمرینی و مسافرتی تیم قبل از بازی با آستارا تا برگشت تیم طی نامه ای مکتوب به مدیرعامل باشگاه و امور ورزش منطقه ویژه جناب موسوی ارسال گردید که مقرر شد بازگشت کادر و بازیکنان اهل تهران امروز ساعت ۱۱ به بعد باشد که با توجه به نبود پرواز ، بازگشت تیم به ساعت ۶ صبح همین روز تغییر یافت که با ناراحتی کادر فنی و بازیکنان همراه شد.

وی افزود : بعد از تهیه بلیط ، متاسفانه تهیه وسیله نقلیه جهت اعزام تیم از فرودگاه به جم مهیا نشد و امروز با تماس کادر فنی و بازیکنان در جریان مسائل قرار گرفتم. طی هماهنگی با آنها مقرر شد با هزینه شخصی با وسیله نقلیه عبوری به جم بیایند تا هزینه مربوطه از طریق باشگاه پرداخت شود.

حسینی در واکنش به اقدام لایو نصرتی در اینستاگرام و گزارش در مورد این اتفاق گفت: اطلاع رسانی سرمربی تیم و لایو گذاشتن با نیت تخریب عوامل باشگاه و شهرستان بوده است . اکثر خواسته های کادر فنی و بازیکنان برآورده شده و انتظار چنین رفتاری از وی نداشتیم.

سرپرست تیم پارس جنوبی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه در پیامی به نصرتی خبر برکناری ایشان از هدایت تیم را اطلاع داده بود و با اطلاع از کنار رفتن از تیم ، اقدام به حضور در اردوی تیم کرده و به تخریب شهرستان جم و باشگاه پرداخته است.

وی تصریح کرد: با اعتصاب یک هفته ای و احترام نگذاشتن به خواسته مسئولین و هواداران ، بدون تمرین در مسابقه شرکت کردند تا شانس ماندن در کورس صعود را ازتیم و هواداران گرفته شود. از طرف باشگاه با عوامل اعتصاب و تخریب فوتبال شهرستان برخورد خواهد شد.

عظیم حسینی در پایان اظهار داشت: تمام باشگاه های لیگ برتری و لیگ یکی مشکل مالی دارند و متاسفانه فقط درتیم پارس جم این مشکلات رسانه ای و به اعتصاب می انجامد. نفرات تیم با آگاهی از وجود پول و واریز قطعی مطالبات با لیدری چند بازیکن این شرایط را رقم زدند و باعث ناراحتی هواداران و مردم شهرستان جم شدند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان