//
کدخبر: ۳۱۲۸۳۲ //

رویای بحرین برای تیم ملی فوتبال ایران پوچ می شود؟

روزنامه‌های بحرین بر اهمیت دیدار این تیم مقابل ایران و کسب سه امتیاز این مسابقه برای نزدیک شدن به صعود این تیم تاکید کرده‌اند.

رویای بحرین برای تیم ملی فوتبال ایران پوچ می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه این هفته در دومین دیدار خود در دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در منامه به مصاف بحرین می‌رود.

روزنامه «الوطن» بحرین در گزارشی اعلام کرد که بحرینی‌ها روز گذشته تمریناتشان را برای بازی با ایران در ورزشگاه الاهلی ادامه داده‌اند. بازیکنانی که در بازی بحرین با کامبوج در زمین حضور داشتند ریکاوری و سایر بازیکنان با سرمربیگری «هلیو سوزا» بر جنبه‌های دفاعی و هجومی تمرکز کردند.

به نوشته الوطن، تیم بحرین به دنبال آماده سازی بهینه ذهنی و فنی برای رویارویی با تیم ملی ایران است که با نتیجه ۳ بر یک هنگ کنگ را شکست داده است. این روزنامه تاکید کرده است که پیروزی بحرین در این مسابقه این فرصت را به آنها می‌دهد تا گام بلندی برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و ادامه رویای حضور در این مسابقات بردارند.

روزنامه «البلاد» بحرین هم با اشاره به اهمیت بازی تیم ملی این کشور با ایران تاکید کرد که برد در این بازی منجر به تداوم صدرنشینی بحرین و قرار گرفتن این تیم در آستانه صعود می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران برای صعود بی دردسر به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیاز دارد که امتیازات کامل را از مسابقات پیش رو بگیرد.

ایران روز پنجشنبه موفق شد هنگ کنگ را ۳ بر یک شکست بدهد و در ادامه به مصاف بحرین، کامبوج و عراق خواهد رفت. تیم‌های صدرنشین هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله بعد می‌شوند و چهار تیم برتر رده دوم هم به آنها اضافه خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان