//
کدخبر: ۳۱۲۶۰۸ //

پاتلاینن: ایران را غافلگیر می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ درباره رویارویی با ایران صحبت کرد.

پاتلاینن: ایران را غافلگیر می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 میکسو پاتلاینن، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ پیش از دیدار برابر ایران در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 گفت: ما با یکی از قدرتمندترین تیم‌های گروه‌مان مواجه می‌شویم. ایران بهتر از ماست اما بازیکنان هنگ‌کنگ برای مردم کشورشان مبارزه می‌کنند.

وی افزود: آنها (بازیکنان ایران) در سطح بالاتر، قدرتمندتر و سرعتی‌تر از بازیکنان هنگ‌کنگ هستند و توانمندی‌های بیشتری نسبت به ما دارند. ایران با بهره‌مندی از بازیکنانی که در لیگ‌های اروپایی حضور دارند می‌تواند بازی را با سرعت بیشتری پیش ببرد. بازیکنان هنگ‌کنگ به اعتماد به نفس و روحیه مبارزه نیاز دارند تا بتوانند ایران را در دیدار فردا غافلگیر کنند. اگر بازیکنانم قواعد اساسی بازی را رعایت کنند هنگ‌کنگ هرگز نمی‌میرد. همه فردا باید برای بازی مصمم و آماده باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در خاتمه اظهار داشت: حمایت هواداران فوتبال هنگ‌کنگ را به خوبی احساس می‌کنم. هر زمانی که آنها را در خیابان می‌بینم نگرش مثبتی به تیم ملی کشورشان دارند.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مسابقات گروه C انتخابی جام جهانی در قاره آسیا ساعت 19 فردا  (پنجشنبه)  در ورزشگاه شیخ محمد آل خلیفه منامه برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان