//
کدخبر: ۳۱۲۴۰۲ //

اظهارات محمودزاده در مورد پنجره سوم نقل و انتقالاتی

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تقوم پیشنهادی نقل و انتقالاتی هیچ تداخلی با پنجره سوم ارایه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد و کاملا با آن هماهنگ است و نقشه راهی برای باشگاه‌هاست.

اظهارات محمودزاده در مورد پنجره سوم نقل و انتقالاتی
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز محمودزاده در گفت و گویی، در مورد پنجره سوم نقل و انتقالاتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه های حاضر در یک شانزدهم لیگ قهرمانان در نظر گرفته اظهار داشت: AFC با توجه به شرایط کرونایی و اینکه فاصله زمانی ایجاد شده بین دو مرحله مسابقاتی لیگ قهرمانان زیاد است مجاب شده که پنجره نقل و انتقالاتی سومی برای باشگاه‌های صعود کرده در نظر بگیرد.  مدیران فدراسیون و سازمان لیگ  فوتبال ایران از قبل در جریان چنین تصمیمی بودند و بر همین اساس هم جلسات کارشناسی متعددی در روزهای گذشته در سازمان لیگ برگزار کردیم تا تاریخ پیشنهادی تقویم مسابقاتی و نقل و انتقالاتی را با هماهنگی همین پنجره نقل و انتقالات سوم از طریق فدراسیون به فیفا اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: اکنون تمامی تیم‌ها چه آنهایی که در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند چه تیم‌هایی که در رقابت‌های لیگ برتر 1401-1400 حضور دارند می‌توانند بعد از تایید نهایی تقویم پیشنهادی نقل و انتقالاتی و مسابقاتی از سوی فیفا نقشه راه خود را برای فصل آینده ترسیم کنند. بازه زمانی نقل و انتقالاتی پیش فصل حداقل 40 روز است که تیم‌ها می‌توانند در این زمان به جذب بازیکن برای فصل آینده اقدام کنند و فرصت مناسب هم برای قرار گرفتن بازیکنان در فضای تیمی بر اساس سلیقه مربیان وجود دارد.

محمودزاده با اشاره به سیستم TMS  عنوان کرد: براساس قوانین باید تقویم‌های پیشنهادی هر سه لیگ حرفه‌ای،آماتور و لیگ بانوان به فیفا برای اعمال در سیستم TMS   ارایه شود و نمی‌توان فقط تاریخ یکی از این مسابقات را به فیفا ارایه کرد. اکنون منتظریم تا این تقویم پیشنهادی مسابقاتی و نقل و انتقالاتی ارایه شده به تایید نهایی فیفا برسد و به این ترتیب این تقویم‌های نقل و انتقالاتی و مسابقاتی نقشه‌ راهی برای باشگاه‌های لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ بانوان خواهد بود که براساس آن بتوانند به بهترین نحو از این زمان استفاده کنند. تقوم پیشنهادی نقل و انتقالاتی که به فیفا ارایه کرده‌ایم هیچ تداخلی با پنجره سوم ارایه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد و کاملا با آن هماهنگ است.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه در سایر موارد مانند تعداد سهمیه‌های لیگ برتری و ... تغییراتی در نقل و انتقالات فصل آینده انجام شده یا نه گفت: فعلا تقویم پیشنهادی نقل و انتقالاتی به فیفا ارایه شده و در مورد چگونگی، تعداد و نوع بازیکنان( داخلی و خارجی) و تعداد سهمیه‌های بازیکنان لیگ برتری  در آینده و با توجه به مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهد شد.

محمودزاده با اشاره به بازگشت تقویم مسابقات و نقل انتقالاتی به دوران پیش از کرونا عنوان کرد: در تقویم‌های پیشنهادی مسابقاتی و نقل و انتقالاتی به فیفا تلاش کرده‌ایم که زمان این تقویم‌ها به زمان پیش از کرونا برگردد. زیرا در دو فصل اخیر با توجه به شرایط کرونایی تقویم های نقل و انتقالاتی و مسابقاتی تغییر کرده بود ولی در تلاش هستیم که این تقویم‌ها به قبل از کرونا و شرایط معمولی برگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان