//
کدخبر: ۳۱۲۳۷۷ //

عکس قدیمی از مهدی تارتار

سرمربی کنونی پیکان در دوران فوتبالش هم روزهای پرفروغی را پشت سر گذاشته است.

 عکس قدیمی از مهدی تارتار
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار هافبک سابق پرسپولیس که حالا یکی از موفق ترین مربیان فوتبال ایران به شمار می‌رود حدود 25 سال پیش پیراهن تیم ملی را برتن می‌کرد.

تارتار اگرچه به واسطه ترافیک موجود در خط هافبک و به خصوص در پست هافبک تدافعی در دوران خودش نتوانست بازی های ملی زیادی را انجام بدهد، اما در دوران جوانی چندین بار به تیم ملی دعوت شد.

تصویر زیر یکی از دیدارهایی است که تارتار به عنوان یار نیمکت نشین در تیم ملی حضور دارد. در 28 اردیبهشت 1375 تیم ملی در ورزشگاه تختی تبریز یک دیدار دوستانه با قطر انجام داد و مهدی تارتار به همراه برخی دیگر از ستاره‌های فوتبال ایران در آن زمان از جمله حمید استیلی، بهزاد غلامپور، محمدرضا مهدوی، محسن گروسی، محمد مومنی و... روی نیمکت نشسته است.

تیم ایران در آن مسابقه با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و ادموند اختر و علی دایی گل های تیم ملی را به ثمر رساندند. سرمربیگری آن تیم برعهده محمد مایلی کهن بود که در تصویر هم مشخص است.

77

در ادامه به معرفی نفرات نیمکت نشین ایران در آن مسابقه پرداخته شده است:

ردیف بالا از راست: سیدمعصومیان، مایلی‌کهن، جهانپور، فریادشیران، صالح‌نیا، آقاجانیان، فرشاد فلاحت‌زاده، حمید استیلی، محسن گروسی، جلال بشرزاد، رنجبران، نعمتی‌نژاد و بهزاد غلامپور.

 

ردیف پایین از راست: ترابیان، مهدی تارتار، محمدرضا مهدوی و محمد مومنی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان