//
کدخبر: ۳۱۲۰۱۴ //

پیروزی نساجی مقابل بادران در دیداری دوستانه

نساجی در دیدار تدارکاتی با بادران روند پیروزی‌های خود را ادامه داد.

پیروزی نساجی مقابل بادران در دیداری دوستانه
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال نساجی که پس از تغییرات کادر فنی نتایج متفاوتی نسبت به ۱۶ هفته ابتدایی فصل گرفته و توانسته کمی از منطقه سقوط بالاتر برود، برتری‌های خود در دیدارهای رسمی را در مسابقات تدارکاتی هم ادامه داد و از سد بادران تهران گذشت.

ساکت الهامی که پس از سرمربیگری در نساجی تنها دو باخت مقابل پرسپولیس و سپاهان، دو تیم صدرنشین لیگ برتر داشته و در چهار مسابقه لیگ برتری و تمام دیدارهای تدارکاتی به برتری رسیده بود، در آخرین جدال دوستانه نساجی مازندران برابر بادران هم به یک برد پُر گل دست یافت.

شاگردان الهامی پس از اینکه برد ازشمندی در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به دست آوردند و چهارمین پیروزی متوالی در ۶ هفته لیگ برتر را جشن گرفتند، در دیداری تدارکاتی به مصاف صدرنشین لیگ یک رفتند و موفق شدند به برتری ۳ بر ۲ برسند تا شرایط خوب خود را نیز حفظ کنند.

ساکت در این دیدار تدارکاتی مقابل بادرانی قرار گرفت که هدایت آن به تازگی به امیدرضا روانخواه، شاگرد او سپرده شده است؛ روانخواه در نخستین سال بازی در استقلال سابقه کار کردن زیر نظر الهامی را داشت و حالا در ۳۴ سالگی به‌عنوان سرمربی مقابل مربی سابق خود قرار گرفته است.

نساجی مازندران که از رای کمیته انضباطی بخاطر ۳ بر صفر کردن دیدار سایپا و پیکان متضرر شده، تمرینات خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر به صورت جدی سپری می‌کند و الهامی دیدارهای تدارکاتی را در وقفه بازی‌ها در نظر گرفته تا شاگردانش نیز از شرایط مسابقه دور نشوند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان