//
کدخبر: ۳۱۱۶۹۰ //

اسدبیگی: گل به پرسپولیس حاصل پرس تیمی بود

هافبک وسط ذوب آهن موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شد اما نتوانست شیرنی برد تیمش را بچشد.

اسدبیگی: گل به پرسپولیس حاصل پرس تیمی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سینا اسد بیگی درمورد شکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی خوبی بود، ولی متاسفانه با توجه به بازی های سختی که در سه هفته گذشته داشتیم و دو دفعه با استقلال بازی کردیم شرایط برایمان سخت بود. در لیگ اما توانستیم استقلال را دو بر صفر شکست دهیم و یک بازی هم در جام حذفی به مصاف این تیم رفتیم، که متاسفانه منجر به حذف ما شد. در دیدار با گل گهر هم بدشانس بودیم. او سپس با اشاره به فشردگی بازی ها به دیدار برابر پرسپولیس و شکست مقابل این تیم بازگشت و اضافه کرد: فشردگی این بازی های سنگین باعث شد در دیدار با پرسپولیس که بهترین تیم غرب آسیا است، در نیمه اول بازی خوبی به نمایش بگذاریم و به گل هم رسیدیم ولی در نیمه دوم بدنمان کمی تحلیل رفت و نتیجه را واگذار کردیم. با این حال به هیچ وجه تیم دست و پا بسته ای نبودیم.

او در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: با توجه به تمریناتی که آقای حسینی در نظر گرفته بود ما روی پرس در زمین حریف خوب کار کردیم که دقیقا گل من ثمره همان تمرینات بود. مجتبی حسینی فنی ترین مربی ایران است و از تمرین کردن زیر نظر او لذت می برم.  

این بازیکن در مورد اینکه از او به عنوان جانشین قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب آهن نام برده می شود گفت: این موضوع برای من باعث افتخار است و مسئولیت من را خیلی سنگین می کند چون که قاسم حدادی فر نماد باشگاه ذوب آهن است و همین موضوع نگاه ها به من را بیشتر می کند.

اسدبیگی در پایان در مورد شرایط جدولی ذوب آهن و اینکه امید به بقا دارند یا خیر افزود: با توجه به هفت بازی باقی مانده که ۵ تا از آن ها داخل خانه است، مطمئن باشید که نه تنها در لیگ می مانیم بلکه ذوب آهن قطعا سعی در کسب رتبه تک رقمی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان