//
کدخبر: ۳۱۱۴۷۱ //

گواردیولا: نمی‌توانیم برای آگوئرو جایگزین پیدا کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پایان بازی برابر اورتون صحبت های احساسی را در رابطه با سرخیو آگوئرو مطرح کرد.

 گواردیولا: نمی‌توانیم برای آگوئرو جایگزین پیدا کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

منچستر سیتی در آخرین مسابقه فصل خود موفق شد با پنج گل از سد اورتون عبور کند تا قهرمانی برای تیم پپ گواردیولا طعم شیرین تری پیدا کند. از طرف دیگر حالا سیتیزن ها با روحیه ای مناسب به استقبال فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.

پپ گواردیولا در پایان بازی برابر اورتون گفت: "فکر می‌کنم عملکردی که ما در استمفوردبریج داشتیم و برنده شدیم معنای زیادی داشت. عملکردی که ما در آنجا با 14 بازیکن ارائه دادیم نشان داد که هنوز اینجا هستیم و می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. فکر می‌کنم که در فاصله ماه‌های دسامبر و مارس در همه مسابقات خود به پیروزی رسیدیم و در واقع آن موقع قهرمانی را کسب کردیم."

پپ گواردیولا درباره سرخیو آگوئرو که دو گل در بازی امشب به ثمر رساند و البته آخرین بازی خود را در اتحاد انجام داد نیز گفت: " ما او را خیلی دوست داریم. او یک فرد خیلی خاص برای همه ماست. او خیلی به من کمک کرده و ما نمی توانیم جایگزینی برایش پیدا کنیم. بازیکنان زیادی هستند که قلب شما را هم جذب می‌کنند که سرخیو آگوئرو مانند داوید سیلوا یکی از آنهاست که در این باشگاه حضور داشته است."

01604706

فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی: " این یک رویا است که به واقعیت پیوسته است. این اولین بار است که در فینال حاضر هستیم. ما می خواهیم همه چیزمان را بدهیم و می خواهیم جام را ببریم. فقط حضور در آنجا کافی نیست بلکه ما می خواهیم آن را برنده شویم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان