//
کدخبر: ۳۱۱۳۴۰ //

عدالت برای زردپوشان اجرا نشد

احمدی: در رای صادره از سوی کمیته انضباطی تناسب در مجازات افراد با توجه به نوع تخلف صورت گرفته توسط آنها مشاهده نمی‌شود

عدالت برای زردپوشان اجرا نشد
به گزارش فرتاک نیوز،

یک کارشناس حقوقی گفت: در رای صادره کمیته انضباطی به برخی از  تخلفات پرسپولیس و شکایت سپاهان در این ارتباط رسیدگی نشده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از تشکیل جلسه در خصوص تخلفات دیدار پرسپولیس مقابل سپاها ن اعلام رأی کرد که بر اساس آن سید جلال حسینی و عزت اله پورقاز به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم‌های خود در مسابقات رسمی و سعید آقایی و محمد رضا حسینی به یک جلسه محرومیت تعلیقی که مدت تعلیق تا پایان فصل جاری ادامه خواهد داشت محکوم گردیدند.

همچین در این ارتباط  احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

سید محمدرضا احمدی کارشناس حقوقی در خصوص رای صادره از سوی کمیته انضباطی پیرامون حواشی دیدار فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس اظهارداشت : در رای صادره از سوی کمیته محترم انضباطی تناسب در مجازات افراد با توجه به نوع تخلف صورت گرفته  توسط آنها مشاهده نمی‌شود.

احمدی ادامه داد: علی رغم اعلام شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی توسط باشگاه پرسپولیس و عوامل آن به جهت مصاحبه های انجام شده، انتشار بیانیه و پست های منتشره در شبکه های اجتماعی و ... توسط باشگاه پرسپولیس و عوامل آن، متاسفانه در رای صادره  تصمیمی در این خصوص  اتخاذ نگردیده.

وی با اشاره به تصاویر منتشر شده از حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت : رای صادره از سوی کمیته محترم انضباطی راجع به شکایت باشگاه سپاهان از  تخلفات برخی بازیکنان مانند محسن فرجی که ماساژور سپاهان را با ضربه مشت هدف قرارداد و وحید امیری مسکوت مانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان