//
کدخبر: ۳۱۱۳۰۳ //

اختصاصی/ انتخاب جانشین کمالوند دیر نشود؟!/ فرشید قلب تیم مجیدی!

استقلال درحالی در جام حذفی مقابل‌ ذوب‌آهن به برتری رسید که راهی جز این نداشت. شاگردان مجیدی که در لیگ برتر بازی را به ذوب‌آهن باخته بودند، برای جبران آن پا به زمین گذاشتند و توانستند به برتری دو بر یک برسند و به حالت عادی برگردند.

اختصاصی/ انتخاب جانشین کمالوند دیر نشود؟!/ فرشید قلب تیم مجیدی!
به گزارش فرتاک نیوز،

دو شکست متوالی استقلال مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس، این تیم را از رسیدن به صدر جدول دور کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی مجبور  شوند، جام حذفی را جدی تر بگیرند و حداقل به قهرمانی در این جام امیدوارم باشند. تیم مجیدی در بازی با ذوب‌آهن با دو تغییر به میدان رفت که حسینی جای رشید مظاهری را گرفت و فرشید اسماعیلی هم به جای میلیچ به میدان رفت که نشان‌ داد غیبت او در دربی چقدر به چشم آمد. او که حالا او به مغر متفکر تیم مجیدی تبدیل شده، هر بازی که غایب باشد، استقلال به مشکل برمی خورد و مشکلاتش چند برابر می شود.

 با این حال، فرهاد مجیدی که به خوبی می دانست اگر از جام حذفی هم خداحافظی کند؛ مشکلاتش چند برابر می شود و روی لبه تیغ قرار می گیرد، از همان اول نظم تیمی اش حفظ کرد و توانست به هدفش برسد. هدفی که یکی از سه اهداف فرهاد مجیدی است و او قول داده که استقلال را به جایگاهی که هواداران دوست دارند، برساند. قطعا خود مجیدی به خوبی می داند که اگر این فصل جامی برای هواداران نیاورد، آینده اش برای ماندن در استقلال بسیار سخت تر می شود که حداقل یک جام می تواند، جایگاهش مستحکم تر کند و روی لبه تیغ قرار نگیرد.

اما موضوع دیگر این است؛  بحث هایی مبنی بر جدایی کمالوند و افت تیم مجیدی مطرح شده که گرچه با رفتن مدیر فنی، استقلال نتایج خوبی کسب نکرده ولی بازی هایی که تیم مجیدی انجام‌ داده مثل همیشه بوده و فقط بدشانسی و اشتباهات داوری و البته فردی بازیکنان باعث شده نتایج لازم به دست نیاید و خیلی ها جدایی کمالوند را علت نتیجه نگرفتن تیم بدانند. در هر صورت این نکته‌ نباید فراموش شود؛ فرهاد مجیدی نیاز مبرمی به یک کمک با تجربه دارد تا در صورت‌ نیاز به او کمک کند. همانطور که همه می دانند، مجیدی مربی باتجربه ای نیست و سالهای ابتدایی مربیگری اش را سپری می‌کند که باید در کنارش یک فرد باتجربه حضور داشته باشد. حتی او می تواند به جای کمالوند از مربیانی بهره‌ بگیرد که حداقل چند سالی چه به عنوان‌ نفر اول و چه نفر دوم در فوتبال فعالیت کرده اند. این دست مربیان قطعا می توانند کمک حال مجیدی شوند و همه باری از دوش نفر اول بردارند. سرمربی آبی‌ ها باید هر چه زود‌تر جانشین کمالوند را معرفی کند چون استقلال تیمی نیست که یک نفر بتواند آن را جلو ببرد و حتی برای کنترل کردن حواشی هم شده، این تیم نیاز به یک کمک خوب دارد.

به قلم‌ علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان