//
کدخبر: ۳۱۰۸۸۲ //
سیف‌الله‌پور: پای اقوام و استان‎‌ها را وسط نکشیم؛

اولین واکنش باشگاه نساجی به صحبت‌های کمالوند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به اظهارات فراز کمالوند درباره مازندران بودن داور وسط دیدار سایپا و پیکان واکنش نشان داد.

اولین واکنش باشگاه نساجی به صحبت‌های کمالوند
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار دو تیم سایپا و پیکان در شرایطی با برتری 2 بر 1 شاگردان مهدی تارتار تمام شد که حواشی این مسابقه همچنان ادامه دارد؛ تیم فوتبال پیکان دراین مسابقه 6 تعویض انجام داد تا بلافاصله پس از پایان بازی باشگاه سایپا به صورت رسمی شکایت خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کند.

یکی از نکات قابل توجهی که پس از پایان دیدار سایپا و پیکان توسط فراز کمالوند سرمربی سایپا مطرح شد، صحبت در مورد داوران مسابقه بود و با اشاره به شهر محل تولد آنها گفت:« من کاری به تیم های دیگر ندارم و می خواهم در مورد تیم خودم صحبت کنم. ولی وقتی می خواهم راجع به تیم خودم صحبت کنم، ناچارا مجبورم می شوم که یک سری مطالب را مطرح کنم که به تیم های دیگر هم دخیل می شود. تیم ما در حال حاضر با دو تیم برای بقا در لیگ برتر می جنگند. آن دو تا تیم نساجی و ذوب آهن هستند. داور وسط ما آقای کرمانشاهی اهل استان مازنداران است. داور خط و داور چهارم بچه اصفهان هستند؛ آیا این کار شائبه دارد یا ندارد؟».

این صحبت های کمالوند ساعاتی پیش با بیانیه باشگاه ذوب آهن روبر شد و حالا ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز در مصاحبه ای کوتاه با "ورزش سه" اینطور در مورد این موضوع و صحبت‌های سرمربی سایپا واکنش نشان داد:« همه ما ایرانی هستیم و هر کدام ریشه در قوم، خطه یا شهری از ایران بزرگ داریم. پیروزی در یک مسابقه فوتبال ارزش آن را ندارد که پای اقوام و استان‌ها را وسط بکشیم.»

او ادامه داد:« آمار و شواهد گواه این است که که خیلی از بازی‌های این فصل نساجی توسط داوران تهرانی قضاوت شده است و بسیار طبیعی است. بعد از این هم اتفاق خواهد افتاد و دلیلی برای اعتراض به بدیهیات وجود ندارد. کاش بیاموزیم برای موفقیت در یک مسابقه فوتبال ایران را تکه تکه نکنیم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان