//
کدخبر: ۳۱۰۸۶۸ //

فاکتور مهم برای تمدید قرارداد دوناروما با میلان

به نظر می رسد که کسب یا عدم‌ کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط میلان تاثیر زیادی در آینده جان لوئیجی دوناروما خواهد داشت.

فاکتور مهم برای تمدید قرارداد دوناروما با میلان
به گزارش فرتاک نیوز،

 به آخرین هفته‌های قرارداد جانلوییجی دوناروما و باشگاه میلان نزدیک می‌شویم و هنوز توافقی بین دو طرف شکل نگرفته است. در واقع این مسئله به یک نگرانی بزرگ برای هواداران روسونری تبدیل شده اما پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه، پیش از این اعلام کرده بود که در پایان فصل و سر فرصت با این گلر ملی‌پوش مذاکره خواهند کرد.

در واقع گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه میلان پیشنهاد دستمزد سالیانه 8 میلیون یورویی را به دوناروما داده است اما این مسئله با مخالفت مدیر برنامه های جنجالی او یعنی مینو رایولا همراه بوده و این ایجنت خواستار حقوق 10 میلیون یورویی برای این دروازه بان شده است.

در همین راستا گاتزتا دلو اسپرت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که دوناروما علاقه بسیار زیادی به باشگاه میلان دارد اما حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده یک فاکتور مهم برای ماندگار شدن او در این تیم محسوب می شود. میلان در حال حاضر رتبه سوم سری آ را به خود اختصاص داده اما آنها هفته پایانی با آتالانتا آماده بازی دارند و در صورت از دست دادن امتیاز و پیروزی یوونتوس و ناپولی، سهمیه چمپیونزلیگ برای تیم استفانو پیولی از دست خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان