//
کدخبر: ۳۱۰۷۰۲ //

ماهینی:‌ انجام ۶ تعویض مثل ۱۲ نفره بازی کردن است

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: وقتی یک تیم در طول بازی 6 تعویض انجام می دهد مثل این می‌ماند با 12 بازیکن بازی کند.

ماهینی:‌ انجام 6 تعویض مثل 12 نفره بازی کردن است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین ماهینی، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایط سایپا در جدول برای ما تفاوتی نداشت مقابل کدام تیم بازی می‌کنیم و فقط دنبال کسب امتیاز بودیم. بازی خوبی هم انجام دادیم. با وجود یک بر صفر عقب افتادن در ادامه بازی توپ را به تیر دروازه‌ پیکان زده و گل تساوی را هم به ثمر رساندیم اما متاسفانه در لحظات پایانی روی یک پنالتی عجیب و غریب نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره جنجال‌های این بازی عنوان کرد: داخل زمین برخورد آنچنانی اتفاق نیفتاد. پس از اعلام پنالتی به سود پیکان بازی به جنجال کشیده شد. حدود 15-16 سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم اما تا کنون ندیده بودم داور چهارم از 50 متری اعلام پنالتی کند.

مدافع سایپا ادامه داد: وقتی به خانه آمدم بار دیگر آن صحنه را دیدم باز هم متوجه شدم پنالتی درست نبود زیرا ابتدا بازیکن پیکان پیراهن هم‌تیمی‌ام را کشید و در ادامه این دو نفر به هم خوردند اما داور برای حریف پنالتی گرفت. این اتفاق عجیب و غریب سبب اعتراض کمالوند و بیاتی‌نیا و در ادامه اخراج آنها  شد.

ماهینی تصریح کرد: بعد از بازی متوجه شدیم تیم حریف 6 تعویض انجام داده که این اتفاق عجیب و غریب و بی‌سابقه است. قانون می‌گوید بازی باید 3 بر صفر شود. چگونه امکان دارد یک تیم تعویض اضافه انجام بدهد؟ اگر اینگونه است سایپا هم در طول بازی 6-7 تعویض انجام بدهد. در حالیکه این اقدام نقض قانون است. وقتی 6 تعویض انجام می‌دهید مانند این است که با 12 بازیکن در زمین بازی کنید.

وی با درخواست از رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: شهاب‌الدین عزیزی خادم یک فرد فوتبالی و ورزشی است و وضعیت را می‌داند. باید این موضوع را از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری کند تا حق به حقدار برسد. 

مدافع پیکان درباره اظهارات فراز کمالوند و محسن بیاتی‌نیا مبنی بر اینکه اراده‌ای برای سقوط تیم سایپا به وجود آمده است، عنوان کرد: در بازی سایپا مقابل نساجی پنالتی هزار درصدی ما را نگرفتند. این موضوع را کارشناسان  تمام برنامه‌های  تلویزیونی هم تأیید کردند و گفتند پنالتی سایپا گرفته نشد. دیداری که می‌توانستیم یک بر صفر پیروز شویم به دلیل اعلام نشدن پنالتی یک بر صفر باختیم و سه امتیاز حساس را مقابل حریف مستقیم‌مان از دست دادیم. 

ماهینی افزود: در 3-4 بازی شرایط عجیب و غریبی برای سایپا رقم خورد که برای آدم شک و شبهه ایجاد می‌کند مانده‌ایم چرا چنین اتفاقاتی فقط برای تیم ما می‌افتد. در کورس بقا در لیگ برتر هستیم و شرایط حساسی داریم. 7-8 هفته باقی مانده و امیدوارم با درایت عزیزی خادم و رئیس کمیته داوران تمهیداتی در نظر گرفته شود تا دیگر چنین مسائلی اتفاق نیفتد زیرا پای سرنوشت یک تیم در میان است و اگر قرار باشد سایپا به ناحق  سقوط کند خیلی سخت و دردناک است.

وی درباره مخالفت باشگاه سایپا با استعفای فراز کمالوند گفت:‌ استعفای کمالوند را از طریق رسانه‌ها خواندم. امیدوارم در سایپا بماند و کارش را با ما ادامه دهد. در این دو هفته‌ای که آقا فراز به سایپا آمده وضعیت خوبی داشتیم. در هفته قبل 2 بر یک از حریف‌مان جلو بودیم اما پس از اخراج بی‌دلیل بازیکن‌مان نتیجه مساوی شد. دیدار با پیکان هم پایاپای بود و می‌توانستیم از موقعیت‌های خیلی خوب‌مان استفاده کنیم اما حریف روی یک پنالتی اشتباه نتیجه را بازگرداند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان