//
کدخبر: ۳۱۰۶۱۸ //

بیاتی‌نیا: از کی تا حالا از ۷۰ متری پنالتی اعلام می کنند

مربی سایپا معتقد است که اگر این تیم سقوط کند به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.

 بیاتی‌نیا: از کی تا حالا از 70 متری پنالتی اعلام می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیدار تیم‌های سایپا و پیکان فراتر از آن چه که انتظار می رفت به دیداری جنجالی تبدیل شد؛ اعلام پنالتی بحث برانگیز به سود تیم پیکان را باید آغاز کننده این جنجال ها بدانیم که باعث اعتراض شدید اعضای کادر فنی تیم سایپا شد. محسن بیاتی نیا که بعد از این اتفاق به شدت از تصمیم داور عصبانی بود، در کنار زمین اعتراضات زیادی را نسبت به داور و ناظر انجام داد و با کارت قرمز او مواجه شد.

بیاتی نیا در مورد این بازی جنجالی گفت: وضعیتی که در حال حاضر برای ما رخ داده، یک وضعیت اسفبار است. من نمی خواستم اصلا حرف بزنم ولی فقط یک جمله می گویم که اگر فوتبال تهران نابود شود، فوتبال ایران نابود می شود. فوتبال تهران الان فقط سایپا و پیکان را دارد. سایپا هم اگر بیافتد فقط پیکان می ماند. دو سال دیگر هم پیکان می افتد و می ماند یک استقلال و یک پرسپولیس.

وی ادامه داد: من صحبتی در مورد کسی یا چیزی نمی کنم ولی تیم سایپا اگر خدا ناکرده اتفاقی برایش رخ بدهد با توجه به اتفاقاتی که خارج از زمین شاهد آن هستیم  رده هایش از بین می رود؛ این تیم، تیم سازنده ای بوده و حقی از کسی ضایع نکرده است. یک تیم ساده بود که کارش را کرده و به فوتبال ایران بازیکن معرفی می کرده است. این چه وضعیتی است که شمار درست کرده اید؟

مربی پیکان در مورد پنالتی که به سود تیم سایپا گرفته شد، گفت: من صحنه بازی را سه بار دیدم. اولین خطایی که شد روی بازیکن ما انجام گرفت. کی در فوتبال اتفاق افتاده که داور چهارم از 70 متر فاصله یک چیزی را اعلام کند و داور وسط آن را قبول کند؟ از کمک داور اصلی پرسید او گفت که من چیزی ندیدم. بعدش من و آقای کمالوند را اخراج می کنند. من از هیچ تیمی اسم نبردم و فقط گفتم با این شرایط اگر فوتبال تهران خراب شود فوتبال ایران خراب می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان