//
کدخبر: ۳۱۰۵۸۳ //

آقای گلی را از سردار گرفتند!

در روزی که سردار آزمون و سایر خارجی های زنیت در ترکیب این تیم حضور نداشتند، این تیم موفق به شکست 5 بر 1 حریفش در روز پوکر آرتم زیوبا شد.

آقای گلی را از سردار گرفتند!
به گزارش فرتاک نیوز،

پیش از این قهرمانی آبی های شهر سن پترزبورگ قطعی شده بود و  امروز پیروزی 5 بر 1 مقابل تامبوف آنها را 65 امتیازی کرد و زنیتی ها با اختلاف 8 امتیازی نسبت به اسپارتاک مسکو رتبه اول را به نام خود زدند. رتبه های سوم و چهارم را هم با 56 و 53 امتیاز به لوکوموتیو مسکو و روبین کازان رسید.

نکته عجیب این مسابقه پوکر آرتم زیوبا در روز غیبت سردار بود؛ این مهاجم بلند قامت تیم ملی سوریه هم از این فرصت نهایت استفاده را برد و توانست با زدن چهار گل در دقایق 11، 55، 72 و 74 آقای گلی را از سردار آزمون برباید. پیش از این زیوبا 16 گله بود و آزمون با 19 گل شانس اول کسب عنوان آقای گلی مسابقات بود که با پوکر زیبا این عنوان فردی به زوج آزمون در زنیت رسید.

البته فقط آزمون در دیدار امروز برابر زنیت غایب نبوده و این تیم با ترکیبی کاملا روسی و در روز غیبت تمام بازیکنان خارجی تیم مقابل تامبوف بازی کرده و به یک پیروزی شیرین دست یافته است. سردار هم از این فرصت استفاده کرده و با بازگشت به ایران در حال استراحتی چند روزه و ریکاوری پیش از آغاز اردوی تیم ملی است؛ اردویی که از هفته  آینده در کیش آغاز می شود.

مهاجم تیم ملی هفته گذشته این فرصت را داشت که تعداد گل هایش را به عدد 20 برساند ولی دروازه بان تیم اوفا پنالتی او را مهار کرد، ولی این ستاره ایرانی که فصل گذشته عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه را به دست آورد، پس از این مسابقه در مصاحبه خود تاکید کرد که عنوان آقای گلی برای او اهمیتی ندارد و این قهرمانی تیم فوتبال زنیت است که برای او مهم به شمار می رود.

طی سال های اخیر صحبت های زیادی در مورد انتقال سردار به باشگاه های سرشناس فوتبال اروپا وجود داشته و امسال هم باشگاه های بزرگی به دنبال جذب این مهاجم ایرانی هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان