//
کدخبر: ۳۰۹۹۹ //

قوچان نژاد: تیم ملی با کی‌روش رشد کرد/ جام‌جهانی هدف پایانی نیست

مهاجم تیم ملی گفت: طرفداران نتیجه کار و تعهد ما را در بازی های قبلی دیده اند.

قوچان نژاد: تیم ملی با کی‌روش رشد کرد/ جام‌جهانی هدف پایانی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا قوچان نژاد با 22 گلی که تنها در لیگ برتر هلند و در باشگاه هیرنوین زده است به یکی از بازیکنان موفق ایرانی در اروپا تبدیل شده و حالا در کمپ اتریش  مشغول تمرین با سایر نفرات تیم ملی است.

 

مهاجم تیم ملی درمورد برگزار اردو در این کمپ جهت  آماده سازی برای بازی با ازبکستان گفت: ما شرایط کاری، امکانات و زمین خوبی داریم بنابراین می توانیم به بهترین روش تیممان را آماده کنیم. علاوه بر این ما فرصت انجام بازی دوستانه در برابر مونتنگرو را داریم که تیم بسیار خوبی است و ما در سال 2014 هم با آن بازی کرده‌ایم. برای همین تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تمرکز کرده و بهترین تلاش خود را انجام دهیم. ما می دانیم که بازی مان در مقابل ازبکستان چقدر اهمیت دارد و می دانیم که باید در بهترین وضعیت خود باشیم. باید برای به دست آوردن هر امتیاز سخت بجنگیم چرا که هنوز به جام جهانی صعود نکرده‌ایم.

 

گوچی در خصوص بازی با ازبکستان و انتظار هواداران از تیم ایران گفت: برای ما عادی است که طرفداران از بازی با ازبکستان نتیجه خوبی را توقع داشته باشند. آنها نتیجه ی کار و تعهد ما را در به دست آوردن نتایج خوب و نخوردن گل در بازی های قبلی دیده اند اما می دانیم که باید تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف کار کنیم و بجنگیم. ما بی ادعا هستیم و می دانیم اگر به سختی تلاش کرده و خودمان را وقف کارمان کنیم به هدفمان نزدیک تر می شویم.

 

قوچان نژاد درباره اینکه تیم ملی در سال های گذشته چه تحولاتی داشته است، گفت: از زمانی که کارلوس کی روش آمده تیم ملی ایران بسیار رشد داشته است. ما برای فوتبال ایرانی قدم های اصلی را بر داشته ایم. امروزه بازیکنان ایرانی بسیاری را در تیم های خوب اروپایی داریم که روی بازی و تجربه ی خود کار می کنند و هر روز کیفیت کارشان بالاتر می رود و بیشتر به بازی کردن در فشار بالا عادت می کنند. این تجربیات به ما کمک می کند تا سطح تیم ملی را نیز بالاتر ببریم. بازیکنان یکدیگر را به چالش می کشند و ما همه از این رقابت سازنده ای که بینمان وجود دارد سود می بریم.

 

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که آیا برای حرفه شما جام جهانی بزرگترین چالش به حساب می آید گفت: اولین چالش ما این است که  با ازبکستان بازی کرده و به جام جهانی صعود کنیم. از این گذشته من به جام جهانی به چشم یک هدف پایانی (پایان کار) نگاه نمی کنم. ما در جام جهانی قبل هم بودیم و خیلی عالی می شود اگر در بعدی هم باشیم. مسلما ما نهایت تلاشمان را می کنیم که در جام جهانی باشیم، اما اگر به صعود به جام جهانی دست یافتیم من به آن به چشم یک گام مهم دیگر نگاه می کنم که پیش روی ما است تا اینکه نهایت تلاشمان را در آن انجام دهیم و رشد کنیم. بنابراین جام جهانی پایان کار نیست.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان