//
کدخبر: ۳۰۹۷۶۷ //

در فدراسیون فوتبال ایران چه میگذرد/ تصمیمات جدید عزیزی خادم

چندی است که حواشی، بیش از قبل در حوالی ساختمان اجاره‌ای فدراسیون فوتبال دیده می‌شود، حالا دیگر مسئله‌ی شکایت مارک ویلموتس و غرامت چند صد میلیاردی قرارداد ترکنمچای او، مسئله جدیدی نیست، اما پس از انتخابات فدراسیون فوتبال، اوضاع آن طوری که انتظار می‌رفت پیش نرفت و فوتبال ایران دیگر سروسامانی نگرفت.

در فدراسیون فوتبال ایران چه میگذرد/ تصمیمات جدید عزیزی خادم
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها ماجرای افطاری مشترک فدراسیون فوتبال با برخی از سردبیران ورزشی، حواشی جدیدی برای فوتبالِ ما ایجاد کرد، گویا خودِ فدردسیون فوتبال علاقه‌ای برای قبول این موضوع که میزبان این محفل بوده است، ندارد، گرچه این آش آنقدر شور شده که برخی از مسائل دیگر نیازی به تکذیبیه و روشنگری ندارد.

اما جدا از اینکه در این مراسم چه اتفافاتی رخ داده است که این رورها نُقل محافل خبری است، به درستی یا نادرستی آن هم کاری نداریم، هرکه  هرچه به عنوان "هدیه" دریافت کرده است، نوشِ جانش، اما در همین مراسم برخی از انتصاب‌هایی هم انجام شده است، که این موضوع می‌تواند یک هشدار جدی برای فوتبال ما باشد.

ضمن احترام به تمامی اصحاب رسانه، امیدواریم انتصاب‌های اخیر فدراسیون پوششی برای "سپر رسانه‌ای" شدن برای فدراسیون فوتبال نباشد.

تقش رسانه مشخص است و رسالت کاری آن هم معین، امر خطیر اطلاع رسانی، نباید زیر سایه ملاحظات خاصی قرار گیرد و این موضوع می‌تواند مهم‌ترین نگرانی اهالی فوتبال از این موضوع باشد.

امیدواریم تیم جدید مدیریتی فدراسیون فوتبال، برای تمام استان‌ها و نمایندگانشان در لیگ حرفه‌ای احترام قائل باشد و تیم مدیریتی باید عاری از هرگونه تعلقاتی به تیم خاصی یا رنگ مشخصی باشد، آن وقت است که عدالت به عنوان واژه‌ای گم شده در فوتبال ایران، جای خود را در فوتبال ایران پیدا می‌کند.

به امید روزی که فوتبال ایران با نیروهای متخصص و متعهد آن هم به رسالت کاری‌شان، اداره شود.

محمدرضا ولی زاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان