//
کدخبر: ۳۰۹۵۶۹ //

سرمربی تیم ملی فوتسال: کی‌روش به جزییات اهمیت می‌داد

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در جلسه با عزیزی خادم تاکید کردم باید ستاد ویژه ای برای حمایت از تیم ملی فوتسال قبل از جام جهانی تشکیل شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال: کی‌روش به جزییات اهمیت می‌داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد ناظم‌الشریعه درباره منتفی شدن حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت تایلند اظهار داشت: یکی از مشکلات ما این است که باید همه کارها را به صورت مکتوب انجام دهیم و قراردادها بسته شود تا براساس آن برنامه‌ریزی کنیم. با وجود تمام تلاش‌های پرهیزگار و همکارانش متأسفانه سه روز قبل به ما گفتند تورنمنت تایلند لغو شده و در ادامه اعلام کردند به تأخیر افتاده است. شب گذشته هم فهمیدم قرار است این تورنمنت قبل از جام جهانی برگزار شود.

وی افزود: این مسائل خوب نیست. کل برنامه‌ریزی ما تغییر می‌کند و باید مجدد جلسه‌ای را با سازمان لیگ تشکیل داده و به نتیجه مثبتی برسیم. امسال برای تیم ملی فوتسال خیلی شلوغ است. جام جهانی، مقدماتی جام ملتهای آسیا و مرحله نهایی جام ملت‌ها را پیش رو داریم و می‌توان گفت سالی فوتسالی است و باید توجه ما ویژه‌تر باشد.

سرمربی تیم فوتیال کشورمان درباره اینکه با این تفاسیر آیا در صورت برگزاری تورنمنت تایلند قبل از جام جهانی فوتسال در آن شرکت نمی‌کنیم گفت: واقعیت همین است زیرا برنامه‌ریزی کرده‌ایم. از دوماه قبل بازی دوستانه با ژاپن هماهنگ شده و کارهای امضای قرارداد هم به شکل مکتوب انجام شده است. 25 مرداد باید به ژاپن برویم و دو بازی دوستانه برگزار کنیم. سپس به ایران بازمی‌گردیم. قرار است دو سه هفته مانده به جام جهانی هم یا به بلاروس برویم یا اینکه تیم این کشور به ایران بیاید.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم قبل از جام جهانی در تورنمنت تایلند  شرکت کنیم کل برنامه‌های ما تغییر می‌کند. طبق تماس روز گذشته با تایلند متوجه شدیم دو تورنمنت برگزار می‌کنند که یکی از آنها جام جهانی کوچک در اواخر تیر است اما نمی‌دانیم چه اتفاقاتی می‌افتد و باید این موضوع را هم به شکل مکتوب اعلام کنند.  مشغول رایزنی هستیم تا در همان تیرماه یک تورنمنت در شیراز برگزار کنیم تا کارها جمع‌وجورتر شود. کار سخت است اما برای اینکه فردا پشیمان نشویم باید برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان