//
کدخبر: ۳۰۹۴۳۲ //

پزشک برکنار شده استقلال: من مقصر کرونایی شدن اعضای تیم نبودم

پزشک پیشین استقلال می گوید شرایط برای ادامه همکاری اش با این باشگاه مهیا نبوده است.

 پزشک برکنار شده استقلال: من مقصر کرونایی شدن اعضای تیم نبودم
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از بازگشت استقلال از بازی های لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها عذر مهدی سیاه پوش پزشک این تیم را خواست و او دیگر در تمرینات شرکت نمی کند.

در این خصوص امروز سیاه پوش به باشگاه استقلال رفت تا برای جدایی از جمع آبی پوشان به توافق برسد. دکتر سیاه پوش بعد از جلسه با احمد مددی مدیرعامل استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: متاسفانه شرایطی ایجاد شد که امکان ادامه همکاری میسر نبود. با آقای مددی هم صحبت کردیم و مقرر شد دیگر باهم کار نکنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود مقصر کرونایی شدن استقلالی ها در تعطیلات نوروز او بوده، تاکید کرد: مقصر کرونایی شدن اعضای تیم من نبودم. این که چه اتفاقی افتاد را زمان مشخص می کند. با این حال ما تمهیدات لازم را در آن ماجرا اندیشیده بودیم اما اتفاق افتاد. دوست ندارم درباره این قضیه دیگر صحبتی انجام بدهم.

پزشک پیشین استقلال درباره دلایل جدایی اش گفت: من گفتم که در فضای مسالمت آمیز از هم جدا شدیم. امکان ادامه همکاری فراهم نبود. اینکه دلیلش چه بود را هم حرفی نزنم بهتر است.

دکتر سیاه پوش خاطرنشان کرد: همین که در خدمت تیم محبوبم بودم، برایم افتخار است. من هوادار استقلال بودم و مددی شهادت بدهد که بحثی درباره قراردادم نبود. در این مدت هم مصاحبه ای نکردم و هرجا لازم بود حرف زدم. من حتی صفحه اینستاگرام هم نداشتم. عملکردم هم مشخص است. میزان مصدومیت ها را با فصل قبل مقایسه کنید، متوجه برخی مسائل می شوید. بسیار مصدومیت ها کمتر شد.

وی درباره اضافه شدن یک پزشک معتمد مجیدی در عربستان به تیم افزود: من از اضافه شدن آن پزشک اطلاع نداشتم و آنجا فهمیدم چنین اتفاقی افتاده است. وظایف مشخص بود. من ارتوپد هستم و وظیفه ایشان هم مشخص نبود.

سیاهپوش درباره وضعیت کنونی مصدومان استقلال گفت: اطلاع دقیقی از وضعیت مصدومیت بازیکنان در حال حاضر ندارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان