//
کدخبر: ۳۰۹۳۶۰ //

مربی گل گهر: فردا انتظار یک بازی درگیرانه را در میانه زمین را داریم

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: باوجود کیفیت بالای تیم فولاد، ما هم تیم گل گهر و یک تیم بسیار با کیفیت هستیم، تیمی که سبک منحصر به فرد را در لیگ برتر ارائه می کند.

مربی گل گهر: فردا انتظار یک بازی درگیرانه را در میانه زمین را داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، اظهارکرد: خوشحالیم که فردا فرصت ارائه یک بازی جوانمردانه، درگیرانه، تاکتیکی و با کیفیت را خواهیم داشت و باعث خوشحالی و حال خوش بینندگان شویم زیرا در شرایط فعلی این وظیفه ما است که با عملکردمان حداقل تلاش کنیم، حال خوشی را برای مردم رقم بزنیم.

 وی بیان کرد: فردا مقابل فولاد خوزستان یک تیم بسیار با کیفیت قرار می گیریم. فولاد در آسیا عملکرد بسیار خوب و شاید بتوان گفت فراتر از انتظار داشت و از نظر فنی نیز مستحق صعود از گروه خود بود. فوتبال بسیار با کیفیت و خوبی را مقابل باشگاه های بزرگ آسیایی انجام داد و نشان داد که تیم بسیار با کیفیتی است. خیلی متاسفیم که تیم خوب فولاد علی رغم بازی های خوب و با کیفیت نتوانست از گروهش صعود کند که بعه مجموعه باشگاه و تیم خسته نباشید می گویم و برای آن ها آرزوی موفقیت دارم.

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: فردا انتظار یک بازی درگیرانه را در میانه زمین بین هافبک های خودمان و تیم فولاد از نظر فوتبالی را داریم. مطمئنیم اصلی ترین تاکتیک برای مقابله با تیم فولاد، کنترل خط میانی این است و به همین دلیل نیز تدابیر تاکتیکی که آقای قلعه نویی اتخاذ کرده است، مبتنی بر قطع ارتباط خط هافبک این تیم با بازیکنان جلویی زمین است.

وی افزود: البته با وجود کیفیت بالای تیم فولاد، ما هم تیم گل گهر و یک تیم بسیار با کیفیت هستیم. تیمی که سبک منحصر به فرد را در لیگ برتر ارائه می کند. گل گهر بازی های جذاب، تاکتیکی و زیبایی را به نمایش می گذارد. سعی می کنیم بازهم فردا نیز بازی مدل خودمان را ارائه کنیم. خدا را شکر در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید و برگشت مصدومان مان، دست آقای قلعه نویی بازتر است و ما در هر پست چند بازیکن خوب داریم. نمونه آن نیز امین پورعلی و محمدآقاجان پور هستند که در جام حذفی به ترکیب تیم اضافه شدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.

الهویی در پایان عنوان کرد: امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه ای را فردا شاهد باشیم و تماشاگران تلویزیونی نیز از بازی لذت ببرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان