//
کدخبر: ۳۰۹۱۳۷ //

جدال استاد و شاگرد/ استقلالی‌های سابق به هم رسیدند

از ساعت ۲۱ روز شنبه ۱۸ اردیبهشت، شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهند رفت، این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که دیدار رفت این دو تیم در لیگ بیستم با تساوی یک یک به پایان رسید.

جدال استاد و شاگرد/ استقلالی‌های سابق به هم رسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان، پس از پشت سر گذاشتن بحران، حالا در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و پس از کسب چهار پیروزی متوالی با روحیه‌ای مضاعف، با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۰ بازی، در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

از طرفی فولادی‌ها هم پس از نمایشی آبرومند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، حالا به دنبال بازگشت به لیگ هستند و روی این سه امتیاز این دیدار حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، فولادی‌ها با کسب ۲۷ امتیاز از ۱۸ مسابقه در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

جدا از حساسیت جدولی این دیدار، بدون شک جدال مربیان هر دو تیم هم از جذابیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود، جایی که استاد و شاگرد دیروز و رقبای امروز در دیداری به مصاف هم خواهند رفت، که باتوجه به سطح فنی هر دو تیم، شامگاه‌ شنبه دیداری مهیج رقم خواهد خورد.

شاگردان جواد نکونام در فولاد در پنج دیدار اخیرشان در لیگ برتر موفق به کسب ۸ امتیاز شده‌اند و گل‌گهری‌های سیرجان هم در پنج دیدار گذشته خود از ۱۵ امتیاز ممکن ۱۰ امتیاز گرفته‌اند.

بهرحال در نهایت باید دید، سرنوشت دیدار فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان چه خواهد شد، آیا ژنرال به روند مطلوب هفته‌های اخیرش ادامه خواهد داد، یا فولادِ نکونام، در بازگشت از آسیا به برد خواهد رسید.

به قلم، محمدرضا ولی زاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان