//
کدخبر: ۳۰۸۹۱۹ //

طعنه لوکاکو به زلاتان پس از قهرمانی اینتر در سری A + عکس

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر که در طول فصل جاری با همتای سوئدی‌اش در میلان درگیری لفظی پیدا کرده بود، پس از قهرمانی در لیگ به او طعنه زد.

طعنه لوکاکو به زلاتان پس از قهرمانی اینتر در سری A + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

قهرمانی اینتر در سری A که یکشنبه شب مسجل شد، بهانه‌ای به دست روملو لوکاکو داد تا جنگ لفظی را که از اواسط فصل جاری با زلاتان ابراهیموویچ آغاز کرده بود، فعلاً به سود خودش پیش ببرد.

درگیری لوکاکو و زلاتان در دیدار تیم‌های اینتر و میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا رخ داد که در آن طرفین تا مرز درگیری فیزیکی هم پیش رفتند و با وساطت هم‌تیمی‌هایش از یکدیگر جدا شدند، البته هر یک از آنها به خاطر آن ماجرا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مجازات شدند.

بعد از آن قضیه که شیطنت ایبرا برای دست انداختن مهاجم اینتری‌ها (با یک شایعه اثبات نشده از زمان حضورش در اورتون) آغاز شد، دو طرف خارج از زمین فوتبال هم برای یکدیگر رجزخوانی کردند. این ماجرا کم کم داشت به دست فراموشی سپرده می‌شد تا اینکه لوکاکو دوشنبه شب با انتشار یک توئیت دوباره آن را به یاد همگان آورد.

لوکاکوی 27 ساله که در 33 بازی‌اش در این فصل سری A بیست و یک گل زده و بعد از کریستیانو رونالدو از یوونتوس، دومین گلزن برتر لیگ ایتالیاست، در پیام خود به زلاتان 39 ساله که چندین بار از خود به‌عنوان «خدای فوتبال» یاد کرده است، اینگونه طعنه زد: «خدای حقیقی سلطنت را به پادشاه میلان داد. حالا تعظیم کنید! پادشاه میلان».

 

14000214010816993226869210

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان