//
کدخبر: ۳۰۸۷۰۰ //

امکانات محدود پزشکان پرسپولیس برای درمان سه هافبک دفاعی تیم

کادر پزشکی پرسپولیس با توجه به شرایط خاص قرنطینه این تیم در هتل آکادمی کار سختی برای مداوای سه بازیکن مصدوم سرخ پوشان دارند.

امکانات محدود پزشکان پرسپولیس برای درمان سه هافبک دفاعی تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از دو روز قبل پس از بازگشت از هند به تهران در هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال در قرنطینه حضور دارد.

این در شرایطی است که امکانات موجود برای قرنطینه سرخ‌پوشان مورد رضایت بازیکنان، کادرفنی و مدیریت سرخ پوشان قرار نگرفته و همین امر دردسرهایی را به وجود آورده است.

سه بازیکن تیم پرسپولیس یعنی احمد نوراللهی، کمال الدین کامیابی‌نیا و میلاد سرلک به دلیل مصدومیت بازی آخر این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل الریان قطر را از دست دادند.

با این وجود با توجه به شرایط خاص پرسپولیس در مرکز ملی فوتبال و امکانات محدودی که تاکنون در اختیار کادر پزشکی این تیم قرار گرفته آنها با وجود تلاش‌هایی که تاکنون برای مداوای نفرات مصدوم داشته‌اند نتوانسته‌اند اقدام های لازم برای درمان سه هافبک دفاعی پرسپولیس را انجام بدهند و روند مداوای آنها همچنان ادامه دار است.

این در شرایطی است که پرسپولیس باید جمعه در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف سپاهان برود و کادرفنی به این سه هافبک کلیدی نیاز مبرمی دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان