//
کدخبر: ۳۰۸۷۰ //

نماینده عربستان بهترین رقیب برای پرسپولیس

 العین، الهلال و الاهلی عربستان، سه حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

نماینده عربستان بهترین رقیب برای پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سه تیم قدرتمندی که نماینده ایران، کار سختی برای عبور از آن‌ها خواهد داشت اما به نظر می‌رسد الاهلی عربستان، بهترین قرعه برای پرسپولیس در این مرحله باشد. العین علاوه بر ستاره‌های داخلی مثل عمر عبدالرحمن، خالد عیسی و محمد عبدالرحمن، خارجی‌های نامداری در اختیار دارد. کایو، لی‌میونگ‌جو و آسپریلا، در مراحل قبل حسابی حریفان العین را آزار دادند. شاید قرارداد  قرضی ناصر الشمرانی هم تمدید شود.

 

الهلال هم اسکلت تیم ملی عربستان را با هوساوی، شهرانی، سلمان الفرج و عابد در اختیار دارد. علاوه بر آن‌ها کارلوس ادواردو، میلسی و بوناتینی به عنوان ستاره‌های خارجی در این تیم حضور دارند. ناصر الشمرانی هم اگر در العین نماند، فصل بعد به الهلال برمی‌گردد. الاهلی، مثل الهلال ملی‌پوش‌های زیادی دارد اما هم تعداد ملی‌پوش‌ها و هم کیفیت خارجی‌هایش از قهرمان عربستان پایین‌تر است. عمر السوما سوریه‌ای، مهمترین بازیکن خارجی الاهلی است و به نظر می‌رسد آن‌ها، حریف ساده‌تری برای پرسپولیس باشند.

 

فصل پیش هم الاهلی، در لیگ عربستان 11 امتیاز کمتر از الهلال گرفت و شاید همین موضوع، فاصله دو تیم را نشان دهد. العین هم با ستاره‌های پرتعداد، سطح خطرناک بودنش را در مرحله گروهی و سپس یک هشتم نهایی مقابل استقلال ایران نشان داد. شاید با این شرایط، الاهلی حداقل روی کاعذ رقیب بهتری برای پرسپولیس باشد. تیمی که فاصله خارجی‌های خوبش نسبت به پرسپولیس، با کیفیت بازیکنان داخلی سرخپوشان قابل جبران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان