//
کدخبر: ۳۰۸۵۴۴ //

بارسلونا بدنبال جذب نیمار

باشگاه بارسلونا به صورت جدی تر تلاش برای امضای قرارداد با نیمار را آغاز کرده است.

بارسلونا بدنبال جذب نیمار
به گزارش فرتاک نیوز،

با نزدیک شدن به فصل تابستان و به سنت سال های اخیر دوباره شاهد افزایش شایعات بازگشت نیمار به بارسلونا بوده ایم. حالا و طبق ادعای نشریه RAC1، خوان لاپورتا تلاش خود را برای جذب ستاره برزیلی آغاز کرده و رسما برای بزگرداندن نیمار به نوکمپ وارد عمل شده است. مدیران بارسلونا تماس هایی با باشگاه پاری سن ژرمن در این خصوص برقرار کرده اند، اگرچه اولین پاسخ از طرف ناصر الخلیفی منفی بوده و او تمایلی به فروش نیمار نشان نداده است.

قرارداد نیمار با باشگاه پاری سن ژرمن تابستان سال آینده تمام می شود و این موضوع برگ برنده بارسلونا برای خرید دوباره این بازیکن است. مدیران باشگاه فرانسوی می دانند که در صورت عدم توافق با نیمار برای تمدید قرارداد، تابستان سال آینده به صورت رایگان شاهد جدایی این بازیکن خواهند بود و به همین دلیل حالا پاری سن ژرمن مجبور است با نرمش بیشتر نسبت به گذشته به مذاکرات با بارسلونا تن بدهد.

فصل گذشته تیم فرانسوی برای فروش نیمار خواهان 130 میلیون یورو به علاوه حداقل دو بازیکن بارسلونا شده بود، اما قطعا امسال شاهد درخواست چنین رقمی نخواهیم بود. رویای بازی کردن دوباره کنار لیونل مسی باعث شده علیرغم توافق در مورد کلیات، نیمار هنوز تمایلی به امضای قرارداد رسمی با پاری سن ژرمن نشان ندهد و به همین علت نمی توان پروسه بازگشت او به طور کامل منتفی دانست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان