//
کدخبر: ۳۰۸۲۸ //

شانس همچنان همراه با علیرضا بیرانوند

دروازه بان شماره یک پرسپولیس موفق شد برابر لخویا نیز دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا اکنون با چهار کلین شیت در این رقابت‌ها در کنار دو گلر دیگر از گوآنگژو و میوآنگتونگ یونایتد در صدر قرار گیرد.

شانس همچنان همراه با علیرضا بیرانوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا بیرانوند که دور رفت مرحله گروهی را ناامیدکننده دنبال کرده بود، در دور برگشت تنها برابر الوحده دروازه‌اش باز شد و توانست برابر الهلال عربستان، الریان قطر و در نهایت دو بازی رفت و برگشت مقابل لخویا دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

علیرضا بیرانوند البته خوش شانس نیز بود که در دو بازی رفت و برگشت مقابل لخویا دو ضربه خطرناک مقابل این نماینده قطر به تیرک دروازه‌اش برخورد کرد. او اکنون با چهار کلین شیت توانست از مهدی رحمتی که در این رقابت‌ها سه بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده، عبور کند.

 

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اکنون در کنار زنگ چنگ از گوآنگژو چین و تاماس چانان از میوآنگتونگ یونایتد در صدر قرار گیرد و این فرصت را خواهد داشت تا به این رکورد خود نیز بیفزاید. خصوصا اینکه تاماس از میوآنگتونگ تایلند از دور رقابت‌ها حذف شده و اکنون رقابت بین او و دروازه بان گوآنگژو برای رسیدن به رکورد بالاتر شکل گرفته است.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان