//
کدخبر: ۳۰۸۰۲۱ //
لیگ قهرمانان آسیا

کار فولاد به اما و اگر در بازی آخر رسید/ شاگردان نکونام قدر موقعیت ها را ندانستند/ بی دقتی مهاجمان تمامی زحمات را هدر داد

فولاد با شکست برابر السد قطر ، برای صعود کارش به اما و اگرهای فراوانی بستگی دارد.

کار فولاد به اما و اگر در بازی آخر رسید/ شاگردان نکونام قدر موقعیت ها را ندانستند/ بی دقتی مهاجمان تمامی زحمات را هدر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال فولاد ایران در بازی پنجمش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 22:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف السد قطر رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم قطری به پایان رسید. برای السد  نام تای هی در دقیقه 60 موفق به گلزنی شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که دو تیم در 20 دقیقه ابتدایی بازی، موقعیت چندانی روی دروازه‌ها نداشتند و در ادامه نیز، بازی به سمت افزایش برخورد‌های فیزیکی سوق پیدا کرد. دو تیم در بخش دوم نیمه اول صاحب موقعیت‌هایی نصفه و نیمه شدند که با درخشش محسن فروزان و البته کم دقتی مهاجمان فولاد گلی رد و بدل نشد.

در نیمه دوم با افزایش فشار حملات السد در نهایت دروازه محسن فروزان با ضربه سر نام تای هی باز شد.

فولادی‌ها بعد از دریافت گل، با تعویض‌هایی که انجام دادند رفته رفته به توپ و میدان را درست گرفتند و دو موقعیت خیلی خوب برای به تساوی کشاندن بازی داشتند که یکی از موقعیت‌ها با بی‌دقتی پاتوسی از بین رفت و در دیگر موقعیت نیز ضربه سر کولیبالی به تیر دروازه السد برخورد کرد. در دقیقه 80 نیز شیمبا موقعیت دیگری را به دست آورد که این صحنه نیز با عملکرد خوب گلر السد دفع شد.

بازی رفت دو تیم با تساوی یک- یک به پایان رسیده بود. فولاد با این نتیجه بعد از شکست هفته پیش مقابل النصر عربستان، دومین شکستش را در دور گروهی لیگ قهرمانان تجربه کرد و با همان 5 امتیاز در رده سوم باقی‌ ماند. فولاد با توجه به شکست دو بر صفر النصر مقابل الوحدات هنوز روی کاغذ شانس برای صعود از این گروه دارد.

قضاوت این بازی برعهده علی شعبان از کویت بود که این داور به لوسیانو پریرا از فولاد و محمد وعد، سانتی کازورلا و پدرو میگوئل از السد کارت زرد نشان داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان