//
کدخبر: ۳۰۷۷۹۹ //

رشید مظاهری،بهتر و موثرتر مقابل الدحیل

رشید مظاهری برخلاف بازی قبلی برابر الدحیل، در دیدار شب گذشته بهتر و موثر ظاهر شد و چند بار دروازه تیمش را نجات داد.

رشید مظاهری،بهتر و موثرتر مقابل الدحیل
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در چهارمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل الدحیل به تساوی 2 – 2 رضایت داد و علی رغم اینکه شاگردان مجیدی نسبت به بازی قبل با این تیم کم اشتباه تر ظاهر شدند اما در راه رسیدن به پیروزی ناکام بودند.

رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان که در جریان بازی اول با الدحیل 4 بار دروازه اش باز شد و کمی هم از این بابت مورد انتقاد قرار گرفته بود، در بازی شب گذشته عملکرد بسیار بهتری از خود ارائه کرد و باز هم روی گل های دریافتی، مقصر اصلی نبود.

او یک بار از روی نقطه پنالتی دروازه اش را باز شده دید و روی گل دوم نیز به دلیل عدم یارگیری مدافعین هم تیمی اش، درون 6 قدم و با ضربه سر اولونگا گل خورد تا روی گل های دریافتی آبی پوشان در شب گذشته، کمترین تقصیرها متوجه او باشد.

اما مظاهری در برابر حریف قدرتمند و پرستاره الدحیل عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازی اول داشت. او در این بازی چند سیو خوب و موثر داشت که شاید مهمترین آن، در ثانیه های پایانی بازی بود که یک ارسال تند و تیز از سمت راست خط دفاعی تیمش را با یک خروج به موقع دور کرد وگرنه اولونگا موفق به ثبت دومین هت تریکش در برابر استقلال می شد.

مظاهری در نیمه نخست نیز ضربه سر اولونگا روی یک کرنر ارسالی را به زیبایی مهار کرد و توپ را از گوشه دروازه به بیرون کشید. او یک شوت خطرناک که توسط المعز علی به سمت دروازه اش زده شد را نیز به خوبی مهار و راهی کرنر کرد.

گلر آبی پوشان یک شوت خوب نیز از کریم بوضیاف مهار کرد و در چند صحنه خروج های خوبی داشت و به طور کلی بسیار فعال تر از بازی اول با الدحیل بود و توانست بابت عملکردش در برابر این حریف پرقدرت، نمره قبولی کسب کند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان