//
کدخبر: ۳۰۷۷۸۸ //

مطهری: در پرسپولیس تیم دوم نداریم/ به بردن و بزرگ بودن عادت کرده ایم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تیم سایه و تیم دوم نداریم، تمام بازیکنان برای ما ارزشمند هستند.

 مطهری: در پرسپولیس تیم دوم نداریم/ به بردن و بزرگ بودن عادت کرده ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در پنجمین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات اظهار داشت: آرزوی سلامتی می‌کنم برای تمام مردم دنیا که درگیر کرونا هستند، خصوصاً آقای جاسمیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و اولین کاپیتان تاریخ این باشگاه. تشکر می‌کنم از انرژی هواداران خوب‌مان که همیشه همراه ما بودند. درست است جای آنها در ورزشگاه خالی است اما صعود از گروه‌مان را به آن ها و ملت ایران تقدیم می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه صعود پرسپولیس به مرحله بعد قطعی شده آیا با تیم دوم به مصاف حریفان خود خواهد رفت؟ گفت: ما تیم سایه نداریم. تمام بازیکنان مان برای ما ارزشمند هستند. ما تیم دوم نداریم. دیدید که مقابل گوا با وجود اینکه پنج تغییر در تیم داشتیم اما فوق‌العاده کار کردیم. تمام بچه‌ها برای ما ارزشمند هستند. دیدید که تاکتیک‌های مختلف را مرور می‌کنیم و برای هر بازی طراحی خاصی داریم. همه بچه‌ها فوق العاده تاکتیک پذیر هستند و در قالب کار تیمی به یک وحدت تاکتیکی خوب رسیدیم. هر کسی هم در این قالب قرار می‌گیرد بهترین نمایش را دارد.

مربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است. ما همیشه از مساوی و باخت بدمان می‌آید و متنفریم. همیشه مبارزه می‌کنیم تا بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم. بچه‌ها واقعاً جنگجو هستند و در نهایت تعهد کارشان را انجام می‌دهند. ما در بازی با الوحده هم با جدیت به زمین خواهیم رفت. همه بازی‌ها برای ما مهم است و برای هر کدام برنامه ریزی داریم. اتفاقا خیلی مهم است که در این بازی نتیجه بگیریم، چون عادت کردیم به بردن و بزرگ بودن. در خون ماست که برای هر بازی تلاش کنیم و بجنگیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان