//
کدخبر: ۳۰۷۵۲۷ //

اختصاصی/ شهرداری آستارا قربانی بی کفایتی مسئولان/ در گیلان هیچ دشمنی بهتر از آشنا ضربه نمی زند!

شهرداری آستارا هم مثل چوکای تالش بزرگترین اشتباهش را مرتکب شد و یک مربی بی کارنانه را به خدمت گرفت. مربی که فصل گذشته از تیم دسته دومی پاس همدان اخراج شده بود، ولی یک دفعه سر از آستارا در آورد!

اختصاصی/ شهرداری آستارا قربانی بی کفایتی مسئولان/ در گیلان هیچ دشمنی بهتر از آشنا ضربه نمی زند!
به گزارش فرتاک نیوز،

ظاهرا تیم های شمالی چندان تمایلی برای صعود به لیگ برتر ندارند و دلشان می خواهد که در همان لیگ دسته اول یا دوم بالا و پایین شوند! یکی از این تیم ها شهرداری آستارا است که همین چند وقت پیش، صدر جدول لیگ یک را دراختیار داشت و لحظه به لحظه  به لیگ برتر نزدیک تر می شد و ترس و دلهره را بر جان رقیبانش انداخته بود. همه مدعیان تلاش می کردند تا این تیم را از صدر جدول پایین بکشند که قادر به آن  نشدند، ولی ناگهان خود مسئولان باشگاه شهرداری آستین بالا زدند و کمر همت برای نابودی تیم شان بستند! آنها کاری کردند که مربی موفقی مثل پایان رأفت ( سرمربی بومی شان) ساکش را بردارد و شهرداری را ترک کند! بازیکنان تاثیرگذار نیز یکی پس از دیگری کوچ کردند و سر از رقبایی درآوردند که به دنبال پایین کشیدن شهرداری آستارا بودند!

کاری که مسئولان باشگاه شهرداری آستارا با تیم شان کردند، یک خودزنی نوین! بود که فقط خودشان از عهده اش بر می آمدند و هیچ کسی نمی توانست آن را انجام‌ دهد! شهرداری آستارا در زمان صدرنشینی می توانست با یک مدیریت خیلی آسان و یک هزینه جزی تیم صدرنشین را حفظ کند و سهمیه لیگ برتر را به دست آورد، ولی آقایان بلایی بر سر تیم آوردند که هیچ دشمنی نمی توانست بر سر این تیم بیاورد.

 تیمی که با صعود به لیگ برتر ارزش چند میلیاردی پیدا می کرد و اختصاد شهر را نیز، زیر و رو می کرد، بلایی بر سرش آوردند که حالا هر روز یک مربی در آستارا سبز می شود!  مربیان بی کارنامه و اخراجی‌ که در شهر خودشان هیچ دست آوردی نداشته اند و آمده اند، فوتبال به گِل نشسته‌ شهر دیگر را نجات دهند! متاسفانه مشکل اساسی فوتبال گیلان، نداشتن مدیریت خوب است که سالهاست یک استان از آن رنج می برد و فوتبالش به سمت نابودی می رود! سپیدرود رشت، داماش، ملوان، چوکا و شهرداری فومن دیگر تیم‌هایی هستند که قربانی ناکاربلدی و بی فکری مسئولان شده اند و در شرایط بدی به سر می برند.

به قلم‌ علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان