//
کدخبر: ۳۰۷۳۹۰ //

مربی نساجی:نگرانی از آزمایش مثبت ۱۰ بازیکن نساجی به کرونا

مربی تیم فوتبال نساجی، از بازی حساس تیمش برابر تیم رده دومی سپاهان اصفهان، ازاین دیدار به عنوان بازی مهمی که هر دو تیم برای بهترکردن شرایط شأن درجدول به دنبال کسب پیروزی هستند.

مربی نساجی:نگرانی از آزمایش مثبت ۱۰ بازیکن نساجی به کرونا

اسماعیل اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر سپاهان اصفهان که پنجشنبه شب در قائمشهر برگزار خواهد شد، گفت: سپاهان تیم بزرگی است و کادر و بازیکنان خیلی خوبی دارد و ما نیز می‌دانیم چه بازی در پیش داریم و کار سختی خواهیم داشت.

وی افزود: البته کادر فنی طی این هفته به خوبی تیم سپاهان را آنالیز کرده و امیدوارم بازی خوبی را از تیم خودمان ببینیم.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه به طور حتم بازی در مقابل سپاهان برای تیم ما ویژه خواهد بود، تصریح کرد، قطعاً هر دو تیم با توجه به شرایطی که در جدول دارند، برای پیروزی و کسب سه امتیاز به زمین می‌آیند. اسماعیلی ادامه داد، سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول و دور نشدن از مدعیان تلاش خواهد کرد و تیم ما هم به دنبال فرار از انتهای جدول و قرار گرفتن در منطقه امن جدول لیگ هست.

وی افزود: ما باید خوشحال باشیم که سپاهان برای پیروزی مقابل ما قرار می‌گیرد و ما هم برای برد مقابل این تیم حضور پیدا خواهیم کرد، این می‌تواند برای ما یک برگ برنده باشد.

نگرانی از آزمایش مثبت ۱۰ بازیکن نساجی به کرونا

مربی تیم فوتبال نساجی همچنین در خصوص شرایط سلامت بازیکنان تیمش در آستانه بازی برابر تیم سپاهان نیز گفت، ما دو مرحله تست کرونا دادیم و تست حدود ۱۰ نفر از اعضای تیم ما مثبت شد.

اسماعیلی افزود: برای بازی فردا هنوز جواب تست‌ها به طور کامل نیامده و تکلیف دو سه نفر از اعضای تیم ما نیز هنوز مشخص نیست. وی ادامه داد؛ البته قرار است که تا آخر وقت به ما اطلاع دهند، اما ما به لحاظ وجدانی باید این مسائل را بگوییم که تیم‌ها دچار مشکل نشوند.

اسماعیلی در خصوص وضعیت مجتبی ممشلی نیز گفت: وضعیت ممشلی خوب است و با سایر نفرات تیم تمرین می‌کند، امیدواریم که در هفته‌های آینده بتوانیم از او در ترکیب تیم استفاده کنیم.

همیشه به یاد دست نشان بازی خواهیم کرد

مربی تیم نساجی مازندران همچنین، ضایعه درگذشت " نادر دست نشان" اسطوره این باشگاه که هفته گذشته براثر کرونا جان باخت، را غیرقابل باور و هضم آن را برای جامعه فوتبال مازندران سخت دانست وگفت، دست نشان از سرمایه‌های فوتبالی مازندران بوده که می‌توانست دست خیلی‌ها را بگیرد و جوانان ما متأسفانه دیگر از دیدنش محروم هستند.

اسماعیلی افزود: نخستین بازی بعد از درگذشت دست نشان و هضم این مساله برای ما سخت است و چاره‌ای نداریم و محکومیم راهمان را در دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان از سری مسابقات هفته بیست‌ویکم ادامه دهیم، راه او ادامه دار است و همیشه با یاد او بازی خواهیم کرد.

تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در آغاز هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

تا پایان هفته بیستم این رقابت‌ها تیم سپاهان اصفهان با ۴۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم و تیم نساجی با ۱۶ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان