//
کدخبر: ۳۰۷۳۷۴ //

‍ در اندیشه بازگشت به صدر/ سپاهان پیروزی پر گل می‌خواهد، نساجی سه امتیاز خانگی را

نساجی_سپاهان حساس‌ترین بازی روز اول هفته بیست‌ویکم لیگ برتر خواهد بود.

‍ در اندیشه بازگشت به صدر/ سپاهان پیروزی پر گل می‌خواهد، نساجی سه امتیاز خانگی را
به گزارش فرتاک نیوز،

بیست‌ویکمین هفته لیگ برتر روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد و در حالی‌که از ۸ بازی این هفته چهار بازی به علت حضور نمایندگان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است، دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان به عنوان حساس‌ترین دیدار هفته شناخته می‌شود.

 

این دیدار روز دوم اردیبهشت ماه و از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید وطنی و به قضاوت آقایان سیدرضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و مجید محمدی برگزار می‌شود.

 

در هفته بیستم دو تیم سپاهان و نساجی موجب شدند صدر جدول در اختیار سرخپوشان پایتخت قرار بگیرد و حالا بازهم سرنوشت صدر نشین لیگ به عملکرد دو تیم بستگی دارد.

 

نساجی که نیم فصل اول را خیلی بد تمام کرد، در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشت و بعد از تغییرات چند‌باره روی نیمکت موفق شد در امتیاز گیری روند بهتری داشته باشد و‌بعد از دو برد پی‌در پی در هفته‌های هجدهم و نوزدهم ، در ایستگاه بیستم مقابل پرسپولیس رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی، با دو گل شکست خورد تا این نتیجه به همراه مساوی بد موقع سپاهان در دیدار خانگی مقابل نفت مسجد‌سلیمان صدر جدول را در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار دهد.

 

اینک در هفته بیست و یکم دو تیم مازنی و اصفهانی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا نتیجه بد هفته گذشته خود را جبران کنند.

 

نساجی که با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت میداند با کسب این سه امتیاز خانگی می تواند در خوشبینانه ترین حالت تا رده سیزدهم جدول هم صعود کند و شاگردان ساکت الهامی به شدت به دنبال رسیدن به این مهم خواهند بودند چراکه بقای آنها در پایان لیگ در گروی کسب حداکثر امتیازات دیدار‌های خانگی است.

در آنسوی تیم خوش تاکتیک سپاهان که اختلاف امتیاز ایجاد شده با رقیب تهرانی‌اش و صدر جدول را همزمان با تساوی مقابل نقت مسجد سلیمان از دست داد، به دنبال جبران دو امتیاز از دست رفته است و پیروزی در این دیدار خارج از خانه بهترین شکل جبران است تا صدر جدول را دوباره به رنگ زرد در آورند.

نکته جالبی که این دیدار را غیر قابل پیش‌بینی می‌کند این است که نساجی در هفته نوزدهم تیم نفت مسجد‌سلیمانی که سپاهان را هفته پیش در اصفهان متوقف کرده بود، در مسجدسلیمان با دو گل شکست داده است.

نساج‌ها با استفاده از پرس پر فشار در دیدارهای خانگی و بهره بردن از ضربات شروع مجدد بدنبال باز کردن دروازه سپاهان خواهند بود.

شاگردان نویدکیا که در چند هفته اخیر فوتبالی کم نظیر را ارائه کردند، امیدوارند خط حمله قدرتمند و وحشت‌آورشان روز پر فروغی داشته باشند و با استفاده از سرعت بالای خودشان و انتقال توپ از دفاع به حمله دفاع نساجی را غافلگیر کنند.

رضا دهقانی بازیکن پرورش یافته‌ی سپاهان که خاطرات خوبی در نساجی را داشت، پس از یک نیم فصل نیمکت نشینی در سپاهان بازهم به نساجی آمد و قرار گرفتنش در مقابل سپاهان و سرمربی که به او بازی نمی‌داد، انگیزه‌های زیادی به او ‌می‌دهد و می‌توان این وینگر جوان را به عنوان چهره ویژه بازی انتخاب کرد.

 

در دیدار رفت اصفهانی‌ها موفق شدند با ۴ گل نساجی را بدرقه کنند و باید منتظر ماند و دید سپاهان می‌تواند همانند بازی رفت سه امتیاز را از حریفش بگیرد یا این قائم‌شهری‌ها هستند که انتقام بازی رفت را خواهند گرفت؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان