//
کدخبر: ۳۰۷۳۶۴ //

اختصاصی/ بازی مرگ در گروه مرگ!/ غول آبی آسیا یا شوالیه‌های قرمز؟!

آخرین مسابقه دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امشب با انجام بازی حساس استقلال ایران و الدحیل قطر پیگیری می شود که اگر استقلال برنده میدان شود، تا حدود زیادی صعودش را به مرحله بعد قطعی می کند.

اختصاصی/ بازی مرگ در گروه مرگ!/ غول آبی آسیا یا شوالیه‌های قرمز؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از گلباران نیمه شب استقلالی ها مقابل نمایندگان عربستان و عراق، حال نماینده کشورمان؛ آماده بازی حساس و تا حدودی سرنوشت ساز برابر الدحیل قطر می شود. آبی پوشان کشورمان که تا الان بهترین خط حمله مسابقات را در اختیار خودشان قرار داده اند، به مصاف تیمی می روند که از هر لحاظ نسبت به دو تیم قبلی پرمهره تر و با ثبات تر است. تیمی که رتبه دوم لیگ قطر را به خودش اختصاص داده و چند سالیست که نشان داده حریف دست و پا بسته ای برای هیچ تیمی نیست و همیشه برای قهرمانی آسیا برنامه ریزی کرده و حرف هایی برای گفتن دارد.الدحیل در دو مسابقه قبلی اش، یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده‌ که فعلا رقیب اصلی استقلال برای صعود به شمار می آید. بازی با این تیم پر مهره و سرشناس کار ساده ای نیست و کادر فنی استقلال نیز به خوبی می داند، بازی سخت تری نسبت به دو مسابقه قبلی شان دارند.

 البته شاگردان فرهاد مجیدی نشان داده اند که هرچقدر که حریف قوی باشد، مقابل آن راحت تر بازی می کنند. با این حال نماینده ایران مقابل تیمی قرار می گیرد که از بازیکنان سرشناس و بین المللی تری بهره‌ می گیرد. از مهدی بن عطیه گرفته تا کریم بوظیف، ادمیلسون جونیور، المعز علی، مایکل اولونگا و البته علی کریمی نام آشنا که فصل گذشته فرمانده‌ اصلی استقلال در خط میانی بود و باید مقابل تیم سابقش قرار گیرد. قطعا حضور هافبک فصل گذشته آبی ها و انگیزه او کار را برای هافبک های استقلال سخت تر می کند و آنها باید این بازیکن طراح را از کار بیندازند.

با توجه به اینکه دو تیم باید چند روز دیگر بازی برگشت را مقابل هم انجام دهند، نتیجه این دیدار بسیار حائز اهمیت است که پیروز آن می تواند صدرنشین گروه مرگ را مشخص کند. حال اینکه کدام تیم همین امشب تکلیفش را برای صعود مشخص می کند، تا چند ساعت دیگر معلوم می شود.

به قلم علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان