//
کدخبر: ۳۰۷۲۷۶ //

استقلال به دنبال ادامه قدرت‌نمایی در ملاقات با کریمی

تیم فوتبال استقلال در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل می‌رود و امیدوار است با بردی دیگر شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

 استقلال به دنبال ادامه قدرت‌نمایی در ملاقات با کریمی
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال استقلال پس از درخشش در دو بازی قبلی خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2021 این بار در تقابل جدی‌تر از ساعت 22:15 امشب (چهارشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی پس از شکست 5 بر 2 الاهلی عربستان و 3 بر صفر الشرطه عراق، تحسین خیلی‌ها را برانگیخته‌اند. از آنجایی که الدحیل یکی از تیم‌های خوب آسیاست و نفراتی چون علی کریمی بازیکن پیشین استقلال را در ترکیب خود دارد، این بازی می‌تواند تقابل جدی‌تری برای شاگردان مجیدی باشد. نمایش استقلالی‌ها در دیدارهای اخیر می‌تواند آنها را برای یک پیروزی دیگر امیدوار کند.

الدحیل در اولین بازی خود الشرطه عراق را با دو گل شکست داد و در دیدار دوم در آخرین دقایق مسابقه پیروزی مقابل الاهلی عربستان را با تساوی عوض کرد. الدحیل صبری لموشی فرانسوی را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، مردی که دیدار با استقلال را آزمونی واقعی برای شاگردانش می‌داند.

تقابل امشب، جنگ هافبک‌های استقلال با علی کریمی نیز هست، چرا که هر دو طرف آشنا به سبک بازی‌های هم هستند. الدحیل با توجه به از دست دادن امتیاز در بازی با الاهلی، چاره‌ای برای پیروزی در دیدار با استقلال ندارد. نماینده ایران اما، در صورت برتری می‌تواند دور رفت را با بهترین حالت ممکن به پایان برساند و علاوه بر قدرت‌نمایی،‌ شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان