//
کدخبر: ۳۰۷۱۸۹ //
شهدای رزکان و مردانپاشا نمایندگان البرز در لیگ دسته سوم کشور؛

نمایندگانی که تنها نام البرز را یدک میکشند!

شهدای رزکان البرز و مردانپاشا البرز نمایندگان استان البرز در مرحله نهایی لیگ دسته سوم

نمایندگانی که تنها نام البرز را یدک میکشند!
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ دسته سوم کشور به مرحله نهایی خودش نزدیک و نزدیکتر میشود و تیم های حاضر در مرحله نهایی آماده حضور در مسابقات میشوند.

استان البرز که سالیان زیادی بعد از رفتن سایپا از شهرشان دیگر حال و هوای فوتبالی سابق را ندارد تنها دلخوش به گل ریحان البرز (اکسین) سابق هستند که این تیم هم به دلیل مشکلات مالکیتی فاصله زیادی را تا راه خروج از لیگ دسته اول ندارند! تا همین امر باعث شود ایران کوچک محروم از داشتن تنها یک نماینده در سطح بالایی از فوتبال کشور باشند.

استانی که با پتانسیل های موجود توانایی اداره تیمی در حد اندازه لیگ برتر را داراست اما این روزها این استان تنها دو نماینده در لیگ دسته سوم دارند که آنها نیز تنها نام استان البرز را یدک میکشند!

شهدای رزکان البرز؛

تیمی ریشه دار و تا حدودی با قدمت که از پایین تر سطح لیگ استانی البرز تا لیگ دسته دوم را طی کرد و امیدی شد برای جوانان با استعداد و بومی این استان که مجبور بودند به دلیل نداشتن تیم در لیگ دسته دوم خارج از شهر خود و خانواده برای تیم های شهرهای دیگر بازی کنند ، بازیکنانی که در تیم های خودشان دارای شان و شخصیتی بودند و به قول فوتبالی ها کار در بیار تیم هایشان بودند ، اما این امید آنچنان هم برای آنها دلخوش کننده نبود و نماینده استان البرز برخلاف تصورات درب ورودش برای بومی ها آنطور که باید باز نبود ! رزکانی ها هم آنطور که باید نتوانستند با حضور در لیگ دو خود را وِقف دهند و خیلی زود به لیگ دسته سوم بازگشتند و اکنون از این تیم خبر میرسد قصد دارند با تیمی بومی دوباره به لیگ دسته دوم بازگردند! اما سوال اینجاست چند درصد از اعضای این تیم بومی و ساکن استان البرز هستند؟ چه تعداد از بازیکنان این تیم با قدمت فوتبالشان را از شهر کرج استارت زدند و به قولی خاک خورده فوتبال این شهر هستند؟! جوانان زیادی چشم و دلشان به حضور در این تیم است که متوجه نگاه بیشتری از سوی مدیران و مربیان این تیم میباشد.

مردانپاشا البرز؛

تیم فوتبال مردانپاشا البرز که با خرید امتیاز تیم فرهنگ البرز که از جمله محدود تیم های کاملا بومی و خوب در مرحله نخست لیگ دسته سوم بود صاحب امتیاز در این مرحله از لیگ دسته سوم شدند و به اجبار به دلیل عدم اجازه خروج امتیاز از این استان نام البرز در کنار مردانپاشا نقش پیدا کرد اما البرز برای این تیم تنها یک نام بود از روی اجبار! مردانپاشا با هدایت هادی رحمانی موفق شد به مرحله نهایی لیگ دسته سوم برسد اما جالب است بدانیم تمام بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه شهید رهنما شهریار که از شهرستان های استان تهران به حساب می آید برگزار شد جالب تر اینکه اغلب تمرینات مردانپاشا البرز در ورزشگاه شهید فراهانی تهران در یکی از قسمت های جنوبی استان تهران برگزار میشد! و از حضور بازیکنان البرزی این تیم اطلاع دقیقی نیست اما با یک جستجوی کوچک به سادگی میتوان پی برد به تعداد انگشتان یک دست هم بازیکن بومی در این تیم نبوده است! و اکنون این تیم هم نیز خود را با مربی جدیدش که هنوز به صورت رسمی از آن رونمایی نشده خود را مهیای حضور در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور میکند.

این اتفاق تنها در استان البرز صدق نمیکند بلکه شهرهای زیادی از این قاعده مستثنی نیستند ، چگونه میشود این اتفاقات را مدیریت کرد؟! جوانان و استعداد های زیادی قربانی نابلدی و عدم توانایی برخی از مدیران ورزشی میشوند و آینده و فوتبال بازیکنان بومی زیادی رو به نابودی کشیده خواهد شد! بازیکنانی که محروم از بازی کردن در محل زندگیشان هستند و باید برای فوتبال بازی کردن فرسخ ها دور تر از محل زندگی شان به دنبال آرزو های خود بدواند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان