//
کدخبر: ۳۰۶۹۶۳ //

سرمربی آژاکس بجای فلیک در بایرن مونیخ؟

نشریه ورزشی «بیلد» مدعی شد سران باوارایی‌ها برای جانشینی هانسی فلیک، درصددند سرمربی تیم آژاکس را به خدمت بگیرند.

سرمربی آژاکس بجای فلیک در بایرن مونیخ؟

هانسی فلیک، سرمربی پرافتخار بایرن مونیخ در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرد که در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ از جمع باوارایی‌ها جدا خواهد شد.

پس از این اظهارات از سوی فلیک، سران باشگاه بایرن مونیخ در تلاش برای یافتن جانشینی مناسب برای سرمربی فاتح شش گانه هستند و در این بین فابریتزیو رومانو و لوتار ماتئوس اصرار دارند یولیان ناگلزمن، سرمربی فعلی تیم لایپزیش هدایت  بایرن مونیخ را برعهده بگیرد.

همچنین نشریه معتبر «بیلد» مدعی شد که اریک تن هاخ، سرمربی هلندی آژاکس گزینه اصلی کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ برای هدایت این باشگاه است. تن هاخ که تا ۲۰۲۲ با آژاکس قرارداد دارد، پیش از انتصاب نیکو کواچ نیز گزینه هدایت مونیخی‌ها بود. تن هاخ ۵۱ ساله، کاملا به زبان آلمانی تسلط دارد و بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، سرمربی تیم دوم بایرن مونیخ هم بود.این سرمربی هلندی اخیرا گفته بود دوست دارد روزی در بوندسلیگا سرمربیگری کند.

جدا از گزینه‌های مطرح شده، اخیرا نام ماسیمیلیانو آلگری به عنوان گزینه نخست برای قبول هدایت بایرن مونیخ مطرح شد، اما بنابه گزارش نشریه بیلد، بایرن هیچ تماسی برای مذاکره با آلگری نداشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان