//
کدخبر: ۳۰۶۹۴۲ //
سرپرست امید گناوه: مشخص بود می‌خواهند درگیر شوند؛

ماجرای درگیری شدید دو بازیکن هم‌تیمی لیگ دو

سرپرست تیم فوتبال امید گناوه می گوید دو بازیکنی که از این تیم در پایان مسابقه با هم درگیر شده اند، هم اتاقی هستند ولی فشار ناشی از روزه گرفتن سبب شده تا این اتفاق رخ دهد.


ماجرای درگیری شدید دو بازیکن هم‌تیمی لیگ دو
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته پانزدهم رقابت های گروه اول لیگ دسته دوم در شرایطی ادامه پیدا کرد که در یکی از مسابقات این گروه تیم فوتبال علم و ادب تبریز در خانه از تیم امید گناوه پذیرایی می کرد و در پایان موفق شد با یک گل از سد میهمان خود عبور کند و با 28 امتیاز رتبه دوم گروه اول را پس از شهرداری همدان که 29 امتیازی است در اختیار بگیرد.

 

 

 

 

 

 

اما اتفاق ویژه این مسابقه زمانی رخ داد که داور سوت پایان را به صدا در آورد؛ در همین حین بود که جاسم یاسراللهی دروازه بان تیم فوتبال امید گناوه به سمت بازیکن خودی خیز برداشت و کمی جلوتر از خط میانه زمین به مهاجم هم تیمی رسید. در همین حین دو سه نفر از نیمکت تیم فوتبال بندر گناوه از احتمال این درگیری مطلع شده بودند و آنها هم بلافاصله پس از سوت پایان بازی به سمت مهاجم خودی یعنی مرصاد فلاح نژاد دویدند که در مرکز زمین حضور داشت و تقریبا همزمان به محل درگیری رسیدند.

این درگیری مدتی ادامه داشت و  پس از چند دقیقه در حالی که بازیکنان علم و ادب تبریز و همینطور سایر بازیکنان تیم امید گناوه با تعجب این صحنه ها را مشاهده می کردند، اعضای تیم فوتبال امید گناوه با پادرمیانی ماجرا را تمام کردند.

گنجی سرپرست تیم فوتبال امید گناوه یکی از افرادی است که خیلی زود خودش را به محل این برخورد رسانده بود و اینطور در گفتگو با "ورزش سه" دلیل این ماجرا را توضیح می دهد:« ببینید موضوع این بود که در طول بازی و در دقایق آخر دروازه بان ما به مهاجم تیم گفت چرا برنمی گردی عقب و مرصاد فلاح نژاد مهاجم ما هم گفت که آخرین دقایق بازی است و دیگر توانی برای برگشتن ندارد. به هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و همین جر و بحث هایی که در جریان بازی رخ داد، سبب شد تا در پایان بازی درگیری میان این دو نفر ایجاد شود.»

 

سرپرست تیم امید گناوه با اشاره به اینکه هر دو بازیکن روزه دار بوده اند، اضافه کرد:« این دو بازیکن هم اتاقی هستند. روزه هم بودند و وقتی آدم روزه می گیرد، طاقتش کم می شود.»

 

از گنجی پرسیدیم چطور متوجه احتمال درگیری میان این دو شد و بلافاصله پس از سوت پایان بازی به زمین دوید که او در واکنش به این سوال توضیح داد:« به هر حال من سال ها در کنار فوتبال بوده ام و فوتبال هم بازی کرده ام. با هم در دقایق آخر بازی جر و بحث داشتند و مشخص بود ممکن است بعد از بازی با هم درگیر شوند.»

 

او سپس در واکنش به این سوال که آیا باشگاه تصمیمی در رابطه با این دو بازیکن گرفته، بیان کرد:« ما تازه رسیدیم. باشگاه به هر حال کمیته انضباطی دارد و قطعا در اولین فرصت در مورد این دو بازیکن تصمیم گیری خواهد شد. اما باید این موضوع را در نظر گرفت که هر دو بازیکن روزه بوده اند و فشار زیادی را تحمل کرده اند.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان