//
کدخبر: ۳۰۶۸۹۶ //
کلانتری:

بازی به بازی پیش می رویم/این بازی با دیگر بازی های تفاوتی ندارد

سرمربی فجرسپاسی شیراز:بازی به بازی می خواهیم پیش برویم.

بازی به بازی پیش می رویم/این بازی با دیگر بازی های تفاوتی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر کلانتری در گفتگو با سایت باشگاه در خصوص اخرین شرایط تیم قبل از بازی مقابل مس کرمان گفت:در ابتدا ضایعه ی درگذشت نادر دست نشان را به جامعه ورزش تسلیت عرض مینمایم و امیدوارم خداوند متعال به خانواده ایشان صبر عنایت فرماید و امیدوارم هر چه زودتر شاهد واکسیناسیون هم وطنان عزیزم باشیم که  دیگر چنین اتفاق های ناگواری رخ ندهد.

کلانتری در خصوص شرایط تیم گفت:بازی به بازی پیش می رویم و برد مقابل نود ارومیه را فراموش کرده ایم و خود را مهیای انجام یک مسابقه خوب با تیم مس کرمان نموده ایم.

کلانتری  گفت:این بازی با دیگر بازیها تفاوتی ندارد و برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد و امیدوارم بازیکنانم با انجام یک بازی تماشاگر پسند سه امتیاز بازی را کسب نمایند.

ایشان ادامه داد:تمرینات خوب و منظمی را سپری کرده ایم و امیدواریم با تلاش مسئولین در مهیا نمودن نور ورزشگاه شهید دستغیب شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیم بیان داشت:در این بازی بازیکن محروم  نداریم و تنها علوان زاده و شبانی و گنجی را از قبل به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

ایشان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با دقت و نظارت کمیته محترم داوران در این بازی شاهد داوری خوبی باشیم و برنده واقعی تیم داوری باشد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان