//
کدخبر: ۳۰۶۵۲۴ //

ترکیب احتمالی نماینده عربستان در برابر آبی پوشان

روزنامه الریاضیة نوشت که هر 4 بازیکن خارجی الاهلی به نام های عمر السومة، میتریتا، فتوحی و ساریچ در برابر استقلال از ابتدا به میدان می روند.

ترکیب احتمالی نماینده عربستان در برابر آبی پوشان

در ادامه دور اول از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از بامداد فردا استقلال در استادیوم دوم باشگاه الاهلی یعنی ورزشگاه الجوهرة به مصاف این تیم عربستانی می رود و شاگردان مجیدی امیدوارند که حریفشان روند ضعیف هفته های گذشته خود را ادامه دهد و مقابل نماینده میزبان به 3 امتیاز بازی دست یابند.

 

اما روزنامه الریاضیة در خبری مدعی شد که لارنسیو ریجکمپ سرمربی رومانیایی تیم فوتبال الاهلی برای دیدار امشب مقابل استقلال، از ابتدا به 4 بازیکن خارجی خود میدان می دهد تا از همان ابتدا با اسلحه ای پر به جنگ با نماینده ایران برود.

به گزارش فرتاک نیوز، الریاضیة نوشته است که ریجکمپ از عملکرد لوکاس لیما مدافع چپ برزیلی خود رضایت نداشت و او را در لیست آسیایی خود قرار نداد و به همین دلیل قصد دارد از ابتدا، هانی الصبیانی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد و یا اینکه یکی از هافبک های چپ تیمش را در پست دفاع چپ به بازی بگیرد.

هانی الصبیانی جوان و 22 ساله در این فصل تنها 2 بار برای الاهلی به میدان رفت و آخرین حضور او در میادین، به بیش از 40 روز پیش و 20 دقیقه بازی برای الاهلی در برابر ضمک برمیگردد و در 7 ماه گذشته، او کلا 110 دقیقه برای الاهلی به میدان رفته است.

اما به نقل از منابع الریاضیة، ریجکمپ قصد دارد در برابر استقلال هر 4 بازیکن خارجی خود را روانه میدان کند. الویس ساریچ بوسنیایی که فصل گذشته دچار مصدومیت شد، در این فصل هرگز برای الاهلی به میدان نرفته است. هافبک الاهلی آخرین بار در 19 شهریور سال 99 و در هفته سی ام از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در برابر الرائد بازی کرد و حضور در برابر استقلال، نخستین بازی این فصل او خواهد بود.

 

ادریس فتوحی مراکشی دیگر هافبک خارجی الاهلی است. او در این فصل 18 بار برای تیمش به میدان رفته و 2 گل نیز به ثمر رسانده است. او در جریان 6 شکست متوالی الاهلی در لیگ داخلی، در 5 بازی از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

 

الکساندرو میتریتا سومین هافبک خارجی الاهلی است که بازیکن خطرناکی محسوب می شود. او در این فصل بازیکن ثابت تیمش بود و در 20 دیداری که مقابل رقبا به میدان رفت، 4 بار گل زد و 5 پاس گل نیز داد. این هافبک ریزنقش، از سرعت و تکنیک بالایی برخوردار است و به راحتی مدافعین مقابلش را از پیش روی برمیدارد و خط دفاعی استقلال قطعا باید مراقب او باشد.

 

عمر السومة یا همان عمر سوما مهاجم خطرناک و سوری الاهلی، امید اصلی گلزنی نماینده عربستان در برابر استقلال است. این مهاجم با اینکه در یکی از بدترین فصل های فوتبالی خودش قرار دارد ولی با این وجود در 20 بازی موفق شده 11 گل برای تیمش به ثمر برساند و 3 بار نیز پاس گل داده است.

 

عمر سوما که در اردوی تیم ملی سوریه در بحرین دچار مصدومیت شد، مدتی را از میادین به دور بود اما در آخرین بازی الاهلی پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در 45 دقیقه نیمه دوم مقابل الرائد به میدان رفت و یک گل زد و یک پاس گل نیز داد اما نتوانست مانع از شکست 3 بر 2 تیمش شود. 

 

الاهلی در سایر خطوط نیز بازیکنان مطرح و خطرناکی دارد. آنها دروازه بان تیم ملی عربستان به نام محمد العویس را در اختیار دارند. در خط دفاعی نیز معتز الهوساوی باتجربه را در ترکیب خود می بینند و در خط هافبک نیز بازیکن خطرناک این روزهای الاهلی و تیم ملی عربستان یعنی عبدالرحمن غریب دیده می شود. همچنین نباید از سلمان المؤشر نیز غافل شد.

 

ترکیب احتمالی الاهلی در برابر استقلال:

محمد العویس، عبدالله حسون، محمد آل فتیل، معتز الهوساوی، هانی الصبیانی، الویس ساریج، ادریس فتوحی، عبدالرحمن غریب، سلمان الموشر، عمر السومة

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان