//
کدخبر: ۳۰۶۴۶۹ //
لیورپول و چالش شکست رئال در آنفیلد؛

کلوپ با مثلث MSF به دنبال کامبک تاریخی

شاگردان یورگن کلوپ برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری امشب در مقابل رئال مادرید دارند.

کلوپ با مثلث MSF به دنبال کامبک تاریخی
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از شکست سه بر یک سرخ‌پوشان آنفلید در ورزشگاه دی‌استفانو مقابل رئال مادرید، شاگردان زیزو توانستند الکلاسیکو را هم با پیروزی به پایان ببرند تا نشان بدهند در اوج آمادگی‌شان به سر می‌برند و شکست دادن این تیم کار دشواری است؛ به ویژه آن‌که حالا این تیم تنها نماینده فوتبال اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌رود و آن‌ها چشم‌انتظار تقابل با چلسی در مرحله نیمه‌نهایی هستند.

کلوپ برای جبران شکست دور رفت، با پیروزی دو بر صفر می‌تواند حکم حذف رئال را امضا کند و به مصاف دیگر تیم انگلیسی یعنی چلسی در مرحله نیمه نهایی برود؛ ماموریتی دشوار در آنفلید که سرمربی آلمانی لیورپول برای این مسابقه سیستم تهاجمی را در نظر گرفته و روی نیمکت اسلحه‌های پنهانی چون دیگو ژوتا و ژردان شقیری را دارد.

لیورپول با ترکیبی مشابه اغلب دیدارهای این فصل، امشب مقابل رئال صف‌آرایی می‌کند؛ حضور آلیسون در درون دروازه، زوج فیلیپس و کاباک در دفاع میانی و آرنولد و رابرتسون به عنوان بال‌های راست و چپ خط دفاعی، فابینیو، میلنر و واینالدوم در خط میانی و مثلث مانه، صلاح و فیرمینو در خط حمله. تغییر مهم شاگردان کلوپ نسبت به دیدار رفت، بازگشت فیرمینو به ترکیب اصلی است که او امشب فرصت دارد تا از ابتدا مقابل رئال مادرید به میدان برود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان