//
کدخبر: ۳۰۶۴۰۸ //
وحید بیاتلو:

امتیازات از دست رفته هفته های نخست شرایط ما را به هم ریخت

سرمربی خوشه طلایی ساوه گفت: امتیازات از دست رفته هفته های نخست شرایط ما را سخت کرد.

امتیازات از دست رفته هفته های نخست شرایط ما را به هم ریخت

«وحید بیاتلو» عصر سه شنبه در پایان دیدار تیم های خوشه طلایی و شاهین شهرداری که با برتری یک بر صفر نماینده بوشهر در ورزشگاه شهید چمران ساوه تمام شد، اظهار کرد: در این مسابقه از هر حیث تیم برتر زمین بودیم و حریف فقط یکبار توانست به محوطه جریمه ما وارد شود که منجر به گل برتری آنها شد.

وی ادامه داد: در مسابقه امروز حدود ۳۰ ضربه ایستگاهی به سمت دروازه حریف زدیم و موقعیت های زیادی را به دست آوردیم اما درخشش دروازه بان شاهین مانع از گلزنی تیم ما شد.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: به تیم شاهین بابت این پیروزی تبریک می گویم و ما هم باید با تمرینات بیشتر و کار جدی تر نتیجه امروز را در دیدارهای آینده جبران کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، بیاتلو در مورد داوری این مسابقه نیز گفت: داور در مورد خطای پشت هجده قدم که منجر به گل برتری حریف شد خیلی راحت صحنه مذکور را به ضرر ما سوت زد و در چند صحنه دیگر هم از کنار خطاهایی که می توانست به نفع ما باشد به سادگی گذشت.

وی اظهار داشت: هواداران ساوه کاملا حق دارند که انتظار نتایج خوب از سوی تیم شهرشان باشند اما نباید فراموش کرد که ما در هفت دیدار نخست لیگ امسال فقط سه امتیاز کسب کردیم اما از بازی هفتم به بعد که سرمربی تیم شدم موفق به کسب ۲۱ امتیاز شدیم و از این حیث تیم سوم جدول هستیم اما امتیازات از دست رفته اوایل لیگ شرایط ما را به هم ریخته است.

بیاتلو تاکید کرد که در مسابقات پیش رو با همه توان به مصاف حریفان خواهیم رفت و مانند مسابقه امروز نمایشی هجومی ارائه خواهیم کرد.

سرمربی خوشه طلایی ساوه در مورد رویارویی تیمش با سپاهان اصفهان در جام حذفی نیز گفت:فعلا به آن مسابقه فکر نمی کنیم و تمام فکرمان معطوف به دیدار بعدی با هوادار تهران در هفته آینده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان