//
کدخبر: ۳۰۶۳۹۵ //
به دنبال حاشیه امنیت در جدول

شهرخودرو - ذوب‌آهن؛ دوئل شاگردان رحمتی و حسینی در اِی‌ کیو آر

از هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر، از ساعت ۲۰:۳۰ در روز پنحشنبه ۲۶ فروردین‌ دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

شهرخودرو - ذوب‌آهن؛ دوئل شاگردان رحمتی و حسینی در اِی‌ کیو آر

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که دو تیم از شرایط چندان مطلوبی در جدول رده‌بندی برخوردار نیستند و کسب این سه امتیاز می‌تواند اوضاع تیم پیروز این دیدار را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

به گزارش فرتاک نیوز، شاگردان مهدی رحمتی در شرایطی در مشهد و ورزشگاه امام رضا میزبان گاندوهای اصفهانی خواهند بود، که فصل پُرفراز و نشیبی را می‌گذرانند و به دلیل مشکلات مالکیتی، با بحران شدید مالی و مدیریتی روبه‌رو هستند، اما با تمام این موانع، مهدی رحمتی و دستیارانش، تیمی قابل احترام روانه رقابت‌های لیگ‌برتر کرده‌اند و روز پنجشنبه حریف سختی برای ذوب‌آهنی‌ها خواهند بود..

شاگردان مجتبی حسینی در ذوب‌آهن اصفهان، یک نیم فصل ناامیدکننده را تجربه کردند، اما با آمدن مجتبی حسینی جانِ تازه‌ای در رگ‌های سبزپوشان دیار زاینده‌رود جریان پیدا کرده است و حالا بیش از قبل به ماندن در لیگ‌برتر امیدوار شده‌اند.

photo_2021-04-14_13-46-57

شهرخودرویی‌ها در هفته نوزدهم، موفق به متوقف کردن پرسپولیس شدند و ذوبی‌ها هم با سوپرگل فرشاد محمدی‌مهر از سد نفت مسجد سلیمان گذشتند.

شهرخودرو با کسب ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و ذوب‌آهنی‌ها هم با ۱۷ رده چهاردهم لیگ را به خود اختصاص داده‌اند.

محمدرضا ولی زاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان