//
کدخبر: ۳۰۶۳۷۹ //

کارشناس کویتی: الاهلی شانسی برابر استقلال ندارد

عبدالله وبران بازیکن سابق الریان و العربی اعلام کرد که الاهلی شانسی برای کسب امتیاز در برابر استقلال ندارد.

 کارشناس کویتی: الاهلی شانسی برابر استقلال ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبدالله وبران بازیکن کویتی که سابقه بازی برای تیم های الریان، العربی و تیم ملی کویت را در کارنامه دارد، شب گذشته در برنامه مساء الریاض از شبکه دبی الریاضیة درخصوص رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت.

او گفت: به نظر من از میان تیم های عربستانی، تنها صعود الهلال به دور بعدی قطعی است. النصر نیز چنانچه به عنوان تیم نخست راهی دور بعد نشود، شانس زیادی دارد تا با ایستادن در رده دوم جدول، به مرحله بعدی صعود کند.

عبدالله وبران سپس در خصوص گروه سوم گفت: اما الاهلی کار بسیار سختی را در این رقابت ها دارد. آنها در گروه دشواری با الدحیل، استقلال و الشرطه همگروه هستند و من فکر می کنم این تیم شانس زیادی برای صعود ندارد چرا که این تیم در بازی های اخیرش هیچ گونه نظم تیمی نداشته و از فرم سابق خود خارج شده است.

او ادامه داد: به نظر من حتی اگر پپ گواردیولا را نیز برای مربیگری الاهلی بیاورند، وضعیت این تیم امسال درست نخواهد شد. ریجکمپ مربی جدید این تیم نیز در شکست های با اختلاف 4 گل و 5 گل تخصص دارد البته هر چند گاهی نیز با همین نتایج پیروز می شود ولی با تمام احترام، او مربی خوبی نیست.

بازیکن سابق الریان ادامه داد: ساختار مدیریتی الاهلی پر از اشتباه است و تصمیمات مدیریتی صحیحی گرفته نمی شود. البته جدول لیگ های داخلی کشورها، تضمین کننده موفقیت آنها نیست. مثلا فولاد در لیگ ایران رتبه خوبی ندارد ولی 4 گل به العین زد. به طور مثال السد امسال تیم قدرتمندی دارد و بازیکنان ملی پوش زیادی را در اختیار دارد ولی این تضمین کننده موفقیت آنها نیست. مانند اتفاقی که سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا برای آنها رخ داد.

وی در پایان گفت: من در گروه سوم، شانسی برای الاهلی قائل نیستم. الدحیل و استقلال تیم های خوبی در اختیار دارند و به راحتی به الاهلی امتیاز نمی دهند و به نظر من این تیم عربستانی شانسی در بازی با استقلال ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان