//
کدخبر: ۳۰۶۲۹۶ //

ترکیب ارزشمندترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا

با توجه به غیبت چند بازیکن مهم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، یاسین براهیمی هم تیمی شجاع خلیل زاده گرانترین بازیکن ACL است.

ترکیب ارزشمندترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 از فردا آغاز می شود که پرسپولیس در اولین بازی و از ساعت 19 در استادیوم فاتوردا شهر گوا هند به مصاف الوحده امارات خواهد رفت.

پیش از آغاز این رقابت ها، ورزش سه نگاهی انداخته است به لیست ارزشمندترین بازیکنان حاضر در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جایی که از ترکیب 11 نفره آن، هفت بازیکن متعلق به تیم های عربستانی هستند.

 

در این ترکیب که تنها متشکل از بازیکنانی است که به همراه تیم هایشان در رقابت های امسال حضور یافته و در لیست آسیایی حضور دارند، محمد المعیوف سنگربان تیم ملی عربستان و باشگاه الاهلی با 2.5 میلیون یورو گرانترین گلر این دوره از رقابت ها در منطقه غرب آسیاست.

 

محمد البریک (الهلال)، مهدی بن عطیه (الدحیل)، معتز هوساوی (الاهلی) و یاسر الشهرانی (الهلال) گرانترین مدافعین این دوره از رقابت ها هستند. گیلرمه (السد)، آندره کاریلو (الهلال)، یاسین براهیمی (الریان)، الکساندرو میتریتا (الاهلی)، لوسیانو ویتو (الهلال) در خط هافبک حضور دارند و بغداد بونجاح (السد) نیز در خط حمله قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه 4 نفر از ترکیب منتخب گرانترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا در گروه استقلال حضور دارند و در صورتی که دودو برزیلی از لیست الدحیل و امبایه نیانگ از لیست الاهلی خط نمی خوردند، این دو نیز می توانستند در این ترکیب حضور پیدا کنند.

 

در میان لیست گرانترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، گونزالو مارتینز بازیکن آرژانتینی النصر با 14 میلیون یورو گرانترین بازیکن این تیم محسوب می شود ولی او به دلیل آسیب دیدگی در لیست آسیایی تیمش حضور ندارد. دودو برزیلی وینگر الدحیل نیز با 12 میلیون یورو در رده دوم قرار دارد که نام او نیز در لیست آسیایی تیمش قرار ندارد. امبایه نیانگ با 10 میلیون یورو سوم است که او نیز با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد.

 

در میان بازیکنان حاضر ئر این رقابت ها، یاسین براهیمی بازیکن مراکشی الریان با 10 میلیون یورو گرانترین بازیکن این رقابت هاست. آندره کاریو از الهلال با 8.5 میلیون یورو سوم است و الکساندرو میتریتا از الاهلی نیز با 7 میلیون یورو سوم است.

 

اما نگاهی هم انداخته ایم به ترکیبی از بازیکنان 4 تیم استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور. در ترکیب منتخب ارزشمندترین بازیکنان نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز این بازیکنان حاضر هستند:

 

رشید مظاهری، سیامک نعمتی، محمدحسین مرادمند، حسین کنعانی زادگان، علی شجاعی، احمد نوراللهی، آیاندا پاتوسی، مهدی ترابی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۲۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان