//
کدخبر: ۳۰۶۰۴ //
بررسی ادعای منصوریان در مورد فصل نقل و انتقالات

۴ بازیکن بین‌المللی استقلال چه کسانی هستند؟

سرمربی استقلال در جدیدترین اظهار نظر خود امروز مدعی شده که آبی ها از روز چهارشنبه کارشان را در بازار نقل و انتقالات استارت می زنند و با 4 بازیکن بین المللی وارد مذاکره می شوند.

4 بازیکن بین‌المللی استقلال چه کسانی هستند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اما منظور علیرضا منصوریان از جذب 4 بازیکن بین المللی چیست؟ صحبت های سرمربی جوان استقلال را به 2 صورت می توان تفسیر کرد، یکی بازیکنانی که سابقه حضور در تیم های خارج از کشور را دارند و دیگری بازیکنانی که به واسطه حضور مداوم تیم هایشان در بازی های لیگ قهرمانان آسیا تجربه زیادی در بازی های بین المللی دارند.

 

سرمربی استقلال از شکست برابر العین درس عبرت  گرفته است و اگر در مصاحبه ای که امروز با سایت باشگاه استقلال انجام داده است احساسی تصمیم نگرفته باشد، به خوبی متوجه شده است که برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به بازیکنانی دارد که بتوانند با ستاره های میلیون دلاری تیم های حریف رقابت کنند.

 

 

بررسی فرضیه اول از صحبت های منصوریان

اگر منظور منصوریان از بازیکن بین المللی بازیکنانی باشد که سابقه حضور در تیم های خارج از کشور را داشته باشند، احتمالا استقلال از همین فردا مذاکرات خود را با بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده، پژمان منتظری، رحیم زهیوی آغاز خواهد کرد، بازیکنی که هرکدام سابقه حضور در تیم های خارج از کشور را دارند. البته در این بین منصوریان بسیار امیدوار است که چپاروف با سابقه دو بار مرد سالی آسیا حاضر شود به استقلال برگردد و البته اگر نشد آبی ها برای جذب ماشاریپوف، هافبک بازیساز جوان لوکوموتیو که تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا و البته بازی در تیم ملی ازبکستان را دارد وارد مذاکره شوند.

 

البته در این بین استقلال می تواند با بازیکنان خارجی دیگری هم که تجربه بازی های بین المللی دارند هم وارد مذاکره شوند که البته با توجه به قیمت بالای بازیکنان خارجی با کیفیت کمی بعید است این اتفاق عملی شود.

 

 

فرضیه دوم و تعداد کم بازیکن در بازار

اگر منظور منصوریان از بازیکن بین المللی بازیکنانی باشد که سابقه حضور در بازی های آسیایی را دارند، دایره انتخاب او محدود می شود چرا که بازیکنان کمی در لیگ برتر هستند که باشگاه شان حاضر بشود آنها را از دست بدهد. شاید در این بین مرتضی تبریزی تنها بازیکنی باشد که با سابقه سال ها حضور در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه منصوریان قرار گرفته است و گفته می شود با آبی ها به توافق هم رسیده است.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان